דף הבית » תוכנה לניהול בתי אבות

תוכנה לניהול בתי אבות

תוכנה לניהול בתי אבותבישראל, פועלים לא מעט בתי אבות. אלה נועדו להעניק שורה ארוכה של שירותים וטיפולים לדיירים, בין אם סיעודיים, רפואיים, סוציאליים וכן הלאה. כל אלה מביאים לעובדה חשובה אחת, והיא שניהול בתי אבות אינו המשימה הפשוטה ביותר שניתן להעלות על הדעת. כדי למצוא מענה להיבט מורכב זה, פותחו עם הזמן מספר תוכנות ניהול מתקדמות ביותר, אשר נועדו להציע את המוסדות יותר מצעד אחד קדימה.

מה מציעה תוכנת הניהול?

תוכנת ניהול מתקדמת לארגוני שהייה ממושכת, דוגמת זו של חברת פרדיגמה, מציעה בתוכה מענה לכל אחד מהיבטי הניהול. ראשית, היא מאפשרת מנהל ואדמיניסטרציה ברמות הגבוהות ביותר: סוגיות דוגמת תקציבים, חיובים כספיים, פקדונות, הכנסות והוצאות, תפוסת המיטות בבית האבות וכן הלאה.

על אותו עיקרון, מכניסה התוכנה לתוכה גם את כל ההיבטים, המורכבים לא פחות, של תחום משאבי האנוש בבית האבות. כידוע, מועסקים בו לא מעט רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, אנשי משק וכן הלאה. המערכת תאפשר לנהל טבלאות נוכחות, דוח"ות שעות, תלושי משכורת ועוד, תוך התייחסות לתנאי החוזה של כל עובד (למשל, תנאים סוציאליים).

תוכנת המחשוב המובילה לניהול בתי אבות – לחצו כאן

סוגיית המלאי

כל בית אבות מבוסס בוודאי על רשימה ארוכה מאד של פריטים. יכולים להיות אלה תרופות, מוצרים למבוגרים, כלים סניטריים וכן הלאה. תוכנת הניהול מאפשרת גם לחלוש על היבט זה של ניהול בית האבות: ניתן לצפות ברשימת המלאי, ולעדכן אותה בלחיצת כפתור. כמו כן, מציעות חלק מתוכנות הניהול גם עזרים סטטיסטיים, כמו גם נתונים מספריים חשובים אחרים: היכן מתבצעות מרבית המכירות? מתי עומד לאזול המלאי? וכן הלאה.

יש בכך גם אלמנט שיווקי. התוכנות יסייעו לדעת מהן נקודות החוזק של בית האבות, מההיבט הזה, וכן לפעול להרחבת מעגל הלקוחות שלו. התוכנה מאפשרת לקחת תחתיה את המשימה החשובה של גיוס דיירים חשובים, וכן פנייה לקהלי היעד שהוגדרו מראש: שליחת הודעות דואר אלקטרוני, מכתבים, הודעות וכן הלאה.

הטיפול בקשישים

כל בית אבות שם בראש סדר העדיפויות שלו את הטיפול באוכלוסיית היעד שלו, היא הדיירים הקשישים. כך, מאפשרת תוכנת הניהול מעקב על כל דייר ודייר. יהיו אלה פרטיו האישיים, כמו גם נתוני יצירת קשר עם האפוטרופוסים או קרובי המשפחה שלו.

אפשר להכניס אל תוכנת הניהול גם את תוכנית הטיפולים של הדיירים, ולעקוב אחריה בזמן אמת. חשוב להדגיש כי בכוחו של ניהול יעיל זה אפילו להציל חיים: לא פעם, סובל הקשיש ממצב של מתן יתר תרופות במקביל. אלה כוללות בתוכן תסמינים שליליים רבים, ואף עלולות להביא למוות של הקשיש. מערכות הניהול מאפשרות גם בקרה על הטיפול בקשיש: כאשר לא עומדים בתוכנית הטיפולים שלו הדייר, תתריע המערכת. כך גם כאשר מתגלים באחת הבדיקות שלו נתונים "בעייתיים", מסיבה זו או אחרת. התוכנות, ברמה הכללית, מסייעות לשפר את התקשורת עם הקשיש, ולהפוך את הטיפול בו ליעיל הרבה יותר.

יתרונות תוכנת הניהול

ניהול ממוחשב כולל בתוכו לא מעט מעלות אחרות. את הפשטות והנוחות של השימוש בהן כבר הזכרנו: העדכונים נעשים תוך שניות, ומאפשרים סנכרון מלא בין הגורמים השונים הפועלים בבית האבות. הדבר מונע, כאמור, טעויות אנוש, על כל הסיבוכים האפשריים של אלה.

יש לזכור כי תוכנות הניהול כוללות בתוכן גם מנגנוני גיבוי מוחלטים, להבדיל ממסמכי נייר אשר עלולים להיפגע באינספור דרכים. אפשר לשלוט עליהן מרחוק, או אפילו בצורה של מיחשוב ענן. התוצאה היא ניהול יעיל פי כמה, אשר מעניק לבית האבות את האפשרות לבצע את המטרה שלשמה הוקם: מתן מענה ראוי לכל דייר ודייר.

מעוניינים בתוכנת המחשוב המובילה לניהול בתי אבות? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר