דף הבית » בית אבות משולב – באר שבע

בית אבות משולב – באר שבע

בין סניפי בתי האבות שמפעילה האגודה למען הזקן, תופס בית האבות המשולב שבבאר שבע מקום של כבוד. מוסד זה, שהחל את פעילותו בשנת 1968, קולט לתחומיו אלפי קשישים סיעודיים ועצמאיים מדי שנה, ובולט בנוף הדרומי במובן הזה. הוא ממוקם ברחוב המלך דוד בבירת הנגב, במיקום מרכזי ונגיש לתחבורה הציבורית.

בית האבות המשולב בבאר שבע פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה. הוא מיועד בעיקרו לאוכלוסייה הדתית, ומעניק שירותים עבור שלוש קבוצות ייחודיות: קשישים סיעודיים, קשישים תשושים וקשישים תשושי נפש. כמובן שבהתאם למצבו של הקשיש, נקבע אופי הטיפול בו ורמת ההשגחה לה הוא זוכה, וכן האגף בו הוא ישוכן.

בבית אבות סיעודי זה ניתן למצוא למעלה מ-200 מיטות לקשיש, בהתאם למחלקות שצוינו קודם לכן. במקום מוענקים שירותים רפואיים מקיפים, הכוללים ביקורת, אבחון ומעקב, טיפול סיעודי מסור של צוות מטפלים, ייעוץ סוציאלי, ייעוץ שיקומי, עזרה משפטית במקרה הצורך וכן הלאה.

מעבר לכך, המקום מציע פעילויות מגוונות עבור כל אחד ואחד מדייריו, בין אם המדובר הוא בספרייה, בחדר מועדון, בחצר המרווחת או בכל אחד מהחוגים וימי העיון שבהם זכאים הדיירים להשתתף לצורך העשרתם עולמם.

מעבר לכך, הקשישים יוצאים לטיולים בסביבה הקרובה (קיים שירות הסעות בתוספת מלווה), אוכלים מספר ארוחות חמות ומזינות ביום ועוסקים בפעילויות התורמות לחיים במקום במסגרת תוכנית ריפוי בעיסוק.

כתובת: רחוב המלך דוד 20, באר שבע


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר