דף הבית » מוסד כליל החורש – קיבוץ איילת השחר

מוסד כליל החורש – קיבוץ איילת השחר

הקיבוץ הצפוני איילת השחר, הנמצא סמוך לחצור הגלילית, הוא אחד המקומות השלווים והרגועים ביותר שניתן למצוא בישראל. ככזה, לא מפתיעה העובדה כי הוא מהווה מקום אידיאלי לבריאות הנפש והגוף.

ב-1978, הוקם באיילת השחר מוסד זה, ועד היום הוא משרת נאמנה שורה של קשישים סיעודיים, קשישים תשושי נפש וחולים במחלות כרוניות. ניהולו כיום מבוצע על ידי התנועה הקיבוצית בישראל, כאשר המוסד מחזיק ברישיון מלא לצורך פעילותו מטעם משרד הבריאות, וכן נמצא תחת פיקוחו בכל רגע נתון.

בסך הכל, מיועד מוסד כליל החורש לכ- 20 דיירים, הנהנים מארוחות חמות, שירותי כביסה, בריכת שחייה ועוד. במקום מוענקים טיפולים רפואיים שונים וכן סיוע סיעודי מלא. מעבר לכך, פועלים במקום שירותי ייעוץ בתחומים שיקומיים או טיפוליים, מסגרת של ריפוי בעיסוק ותעסוקה מוגנת, ועוד.

השהות במקום אפשרית לפרק זמן ארוך ומוגדר וגם לתקופה קצרה, כלומר, במסגרת של דיור זמני או נופשון. בכל המסגרות הללו, נהנים הדיירים מפעילויות חברתיות מגוונות, ובכלל זה חוגים, הרצאות, משחקים, ספרייה, מספרה ועוד.

צוות בית האבות כליל החורש מורכב מרופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, יועצים וכן הלאה. אלה פועלים סביב השעון, ובשעות הלילה מעניקים את שירותיהם במסגרת צוות לילה מיוחד.

כתובת המקום: קיבוץ איילת השחר, ד.נ גליל עליון


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר