דף הבית » בית אבות משל"ב – עפולה

בית אבות משל"ב – עפולה

עבור רבים מתושבי הצפון הקשישים, בית האבות משל"ב הוא הכתובת האידיאלית. בית אבות  זה, בו פועל גם מרכז השירותים לקשיש של האגודה למען הזקן בעמקים, משמש בית חם עבור אלפי קשישים מאיזור הצפון, ומספק להם את כל צרכיהם.

בית האבות משל"ב בעפולה מנוהל על ידי עמותה פרטית ופועל ברישיון מלא ובפיקוחם של משרדי הבריאות והרווחה. הוא החל את פעילותו כבר בשנת 1974, ועם השנים המשיך להתפתח עד למצב בו הוא נמצא היום: מקום המאגד בתוכו את כלל השירותים להם זקוקים הקשישים.

בבית האבות משל"ב מיועד לכ-200 קשישים, אשר מתגוררים בשלוש מחלקות עיקריות: מחלקת קשישים הסיעודיים, מחלקת תשושי הנפש ומחלקת התשושים. מעבר לכך, קיימת אפשרות עבור הקשיש להגיע מדי יום אל מרכז השירותים לקשיש, ליהנות משירותיו ולשוב לאחר מכאן לביתו.

במוסד סיעודי זה, ניתן למצוא מענה לצרכים רבים של הקשיש: האגף הרפואי כולל טיפולים מונעים בענפי הרפואה השונים, ביקורות תקופתיות, אבחונים וטיפולים אלטרנטיביים. במקום פועלים מטפלים סיעודיים, המסייעים להתנהלותם של הקשישים, מרפאים בשיטות מגוונות (אומנות, דיבור והבעה וכדומה), עובדים סוציאליים, יועצים שיקומיים, פסיכולוגים- והרשימה עוד ארוכה.

מעבר לכך, המקום  עורך אינספור פעילויות חברתיות עבור הדיירים והמבקרים, לרבות ספרייה עמוסת כותרים, בית כנסת, מועדון מרווח, טיולים, ערבי משפחה, חוגים והרצאות, מספרה, שירותי פדיקור ועוד. כך יכולים הקשישים לקבל גם מענה חברתי מלא לצרכיהם, בשנים שמתבטאות לא פעם בבדידות.

כתובת המקום: ז'בוטינסקי 6 גבעת המורה, עפולה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר