דף הבית » בית אבות עד 120 – חדרה

בית אבות עד 120 – חדרה

בית אבות עד 120 – חדרהבית האבות עד 120 מחדרה הוא חלק מרשת של בתי אבות הממוקמת בכל רחבי הארץ. בית האבות ממקום ברחוב נוב 6 בעיר, בתוך שכונת ברנדס הכפרית.הוא הוקם בשנת 1979, ומנוהל באופן פרטי. בית אבות זה נמצא תחת פיקוח מלא של משרד הבריאות והרווחה, וניתן לו רישיון מלא לפעילות מגופים אלה.

בית אבות עד 120 בחדרה משמש למעשה גם כבית חולים, אשר אוכלוסיית היעד שלו היא חולים במחלות כרוניות או קשישים גריאטריים. כתוצאה מכך, מכיל המקום מספר אגפים עיקריים, הנבדלים ביניהם באופי ובצרכי הקשישים המאושפזים בהם: תשושים, תשושי נפש או סיעודיים. בנוסף, קיימת בבית אבות מחלקת שיווק ציוד לקשישים, אשר יכולים לרשום אביזרים המסייעים להם בהתנהלותם.

בסך הכל, בית אבות זה מכיל למעלה מ-150 מיטות עבור המאושפזים. השוכנים בו נהנים מחדרים מרווחים, לחצני מצוקה אישיים, שירותי הסעות וארוחות חמות. על כל אלה, כמובן, הם משלמים תשלום חודשי או שנתי- בין אם באופן פרטי ובין אם באמצעות אחד הגופים הרלוונטיים (משרד הרווחה, משרד הבריאות וכן הלאה).

מלבד טיפול סיעודי ורפואי מלא, כולל המתחם שלל פעילויות תרבותיות עבור השוכנים בו, ובכלל זה הרצאות, חוגים, מועדון, ספרייה, טיולים ועוד. צוות בית החולים כולל מומחים בכל הקשת הרפואית והסיעודית, החל מרופאים ואחיות, דרך פסיכולוגים ויועצים ועד לדיאטניות ולרוקחים. כך, למעשה, זוכים לקשישים למענה מלא על כל צרכיהם.

כתובת המקום: נוב 6, חדרה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר