דף הבית » המרכז האזורי לקשיש – עכו

המרכז האזורי לקשיש – עכו

באחת השכונות הנאות ביותר של עכו, מרחק הליכה מחוף הים והטיילת הנאה של העיר, ממוקם המרכז האזורי לקשיש. המדובר הוא בבית אבות אשר מנוהל על ידי עמותת אש"ל ופועל ברישון מלא של משרדי הבריאות והרווחה. מוסד זה פועל ללא מטרות רווח, מתוך רצון ברור לשפר ככל האפשר את מצבם של קשישי הצפון.

המרכז האזורי לקשיש הוקם בעכו בשנת 1978, והוא ממוקם בסמטת אבות ובנים בעיר. המרכז מיועד לכ-200 קשישים סיעודיים, תשושים ותשושי נפש, והוא מעניק להם שירותים בתחום הרפואי, הסיעודי, הסוציאלי והחברתי.

שלוש המחלקות העיקריות של המרכז האזורי לקשיש מציעות לדייריהן ביקורים רפואיים תקופתיים, טיפולים אישיים, מרפאות ושלל מומחים בכל ענפי הרפואה. הצוות הסיעודי מסייע לקשישים להתנהל במהלך היום, והעובדים האחרים במקום באים לענות על צרכים אחרים של הקשיש: בין אם זה ייעוץ שיקומי, סיוע פסיכיאטרי, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה וכן הלאה.

מעבר לכך, בא המרכז האזורי לקשיש בעכו למלא את שגרת חייהם של הדיירים בפעילויות מאתגרות, משכילות ומהנות. הדיירים נרשמים אל חוגים, הרצאות וימי עיון, מבקרים בספרייה או במועדון המרווח של המרכז, מבצעים פעילות גופנית ואף זוכים ליהנות מאור השמש בחצר המרווחת של המרכז.

מדי יום, ניתנות להם מספר ארוחות חמות וכן שירותים שונים המסייעים להם להתנהל, דוגמת שירותי עזרה ביתית, ליווי בסידורים מחוץ למרכז האזורי וכן הלאה.

כתובת: סמטת אבות ובנים, עכו


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר