דף הבית » מעון רעות קרית ביאליק – קרית ביאליק

מעון רעות קרית ביאליק – קרית ביאליק

בשנת 1963 הוקם בקרית ביאליק מוסד סיעודי עם מטרה ברורה אחת. השאיפה לא הייתה רק לשמש בית חם לקשישים המתגוררים בצפונה של מדינת ישראל, אלא גם להעניק להם סביבה אינטימית עם בני גילם, וחשוב לא פחות- אנשים מתרבות זהה. אם מתבוננים בגלי העלייה שהתרחשו סמוך לשנות הקמת המדינה, ברור כי עולים רבים מאלה מוצאם מאירופה.

מעון רעות נוסד על ידי ארגון יוצאי מרכז אירופה, והוא נועד לשמש למטרות האלה בדיוק. המקום מעניק שירותי דיור לקשישים סיעודיים, עצמאיים ותשושי נפש. אלה משתכנים באחד מ-39 החדרים שבמתחם הגדול, וזוכים לקשת רחבה של שירותים.

בניגוד למוסדות סיעודיים אחרים, הדגש במעון רעות שבקרית ביאליק מתבסס פחות על הצד הרפואי. אמנם פועל במקום צוות אחיות ומוענקים אי אילו שירותים רפואיים, אך הדגם מושם תחת זאת על שיפור תנאי החיים של הקשיש. בהיבט הזה, שורה של פעילויות חברתיות משחקות תפקיד: לדיירים עומד מועדון מרווח הכולל טלוויזיה, משחקים והפעלות. נערכים במקום קונצרטים, חוגים והדרכות, וכן עומדת לרשות הדיירים ספרייה ענפה.

צוות המוסד הסיעודי כולל אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סיעודיים, מדריכי חוגים ועוד. הדאגה לקשיש מתרחשת בכל שעות היממה, בעיקר בזכות מנהלת המעון ואב הבית אשר זמינים תמיד. פעילותו של מוסד זה היא ברישוי ובפיקוח המלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה.

כתובת המקום: שדרות וייצמן 11/17, קרית ביאליק.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר