דף הבית » בית אבות תפארת בנים בית יערי – נתניה

בית אבות תפארת בנים בית יערי – נתניה

בית האבות תפארת בנים בית יעריבית האבות תפארת בנים בית יערי ממוקם בנתניה, ומופעל על ידי עמותת תפארת בנים. המדובר הוא במוסד גריאטרי המנוהל באופן פרטי. הוא פועל בפיקוח וברישיון מלא של משרד הרווחה ומשרד הבריאות.

אוכלוסיית היעד של בית האבות תפארת בנים יערי היא קשישים עצמאיים, תשושים וסיעודיים, לכל קבוצה ניתן סל שירותים אחר. השהות של הדיירים בבית אבות זה נעשית בחדרים מרווחים, כל אחד מהם כולל מקלחת, שירותים צמודים וריהוט ביתי.

לכל אחד מדיירי בית האבות תפארת בנים בית יערי מותאמת תוכנית טיפולים אישית, בהתאם לרמת התפקוד שלו ולצרכיו. עם זאת, ניתן להדגיש כי אחד המאפיינים הייחודיים של בית אבות זה נוגע לעובדה שהשירותים הרפואיים והסיעודיים בו ניתנים 24 שעות ביממה. טיפולים אלה ניתנים על ידי צוות מקצועי, הכולל רופאים, אחים ואחיות ומטפלים אישיים.

ברמה הפרטנית יותר, מדובר כאן על טיפולים מונעים, אבחונים וביקורות תקופתיות הניתנים לדיירי מבחינה רפואית, כמו גם מתן תרופות על ידי הרוקח הפועל במקום. המקום אף מאפשר לדיירים המעוניינים בכך לעבור טיפולי פיזיותרפיה, באמצעות ציוד מתקדם: טיפולים אלה מוכיחים עצמם כיעילים מאד עבור בעיות שונות המאפיינות את בני גיל הזהב.

ההיבט הסיעודי משתנה, כמובן, על פי צרכיו הדייר: החל מסיוע בביצוע פעולות מסוימות עבור הדיירים העצמאיים יותר, ועד להשגחה תמידית של צוות המטפלים, בכל שעות היממה.

המקום נועד להעניק לדייריו גם שירותים משלימים אחרים. העובדת הסוציאלית הפועלת בו אחראית על היבט זה של חיי הקשישים, שהופך למשמעותי עבור רבים מהם. בין השאר, מדובר כאן על סיוע בהתנהלות אל מול המוסדות הרלוונטיים בשלב זה של חייהם, בעיקר מבחינת השגת הזכויות המגיעות להם מחמת גילם. מסגרת אחרת הפועלת בבית האבות היא זו של הריפוי בעיסוק.

במשך כל שהותם של הדיירים בבית האבות תפארת בנים בית יערי, זכאים הם לחמש ארוחות ביתיות וחמות הניתנות להם מדי יום ביומו. הרכב הארוחות נקבע בתיאום מלא עם הדיאטנית הפועלת בו, וזאת מתוך מטרה לתת מענה לצרכים התזונתיים המאפיינים בוודאי את האוכלוסיה המבוגרת יותר. עבור הדיירים ניתנת אפשרות לגלאט כשר.

דגש אחר במוסד גריאטרי זה נוגע לשעות הפנאי של הקשישים. על מנת להפוך אותן לנעימות ככל האפשר עבורם, מציע המקום חוגים חברתיים מסוגים שונים וכן שיעורי התעמלות מדי בוקר.

לטובת שומרי המסורת שבדיירים, מתבצעת במוסד גם פעילות תורנית, בדמותן של תפילות בבית הכנסת הנמצא בו, חוגים בנושאים קשורים ושיעורים העוסקים בפרשת השבוע. דיירים המעוניינים בכך יכולים להיעזר בשירות ההסעות, המוצע להם במסגרת שהותם במקום.

יש לציין גם את מיקומו של בית האבות תפארת בנים בית יערי, ברחוב מרכזי מאד בעיר נתניה, ובמרחק הליכה מהמדרחוב בעיר ומחוף הים. המבנה עצמו כולל חמש קומות, בהתאם למחלקות השונות, ועל פי הסטנדרטים הנדרשים על ידי משרדי הבריאות, הרווחה והעבודה.

כתובת המקום: רחוב סמטת רמז 5, נתניה, 42420


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר