דף הבית » בית אבות הדר כרכור

בית אבות הדר כרכור

בית האבות הדר כרכור ממוקם בתחומי פרדס חנה-כרכור ונחשב למוסד חדיש המיועד לבני גיל הזהב. בית האבות פועל ברישיון מלא ובפיקוח של משרד הבריאות, ובנוסף תוכנן על פי הסטנדרטים החדישים שהעמיד משרד הבריאות. הוא מיועד לקשישים סיעודיים ותשושי נפש הנהנים מרשימה ארוכה של שירותים ופעילויות.

בסקירה הבאה נציג את כל מה שחשוב לדעת על בית אבות הדס כרכור, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם הוא המתאים ביותר לכם או ליקירכם.  אנחנו יודעים שבחירת בית אבות זה לא עניין פשוט. לכן ריכזנו לכם את כל במידע שבאמת חשוב במקום אחד.

אילו יחידות דיור ומחלקות יש בבית אבות הדס כרכור?בית אבות הדר כרכור

אוכלוסיית הדיירים של בית אבות הדר כרכור מונה 168 דיירים לכל היותר, המוצאים את מקומם באחת מבין חמש מחלקות הפועלות במקום. שלוש מהמחלקות הן סיעודיות ומיועדות לקשישים אשר רמת התפקוד העצמאי שלהם לוקה בחסר. קשישים אלו זקוקים פעמים רבות לסיוע סביב השעון, כולל בביצוע פעולות שנראות לאדם מבחוץ כסטנדרטיות: האכלה, רחצה, הלבשה וכן הלאה. צוות בית האבות פרדס חנה כרכור מעניק את הסיוע הזה, לצד כמובן השגחה רפואית בכל עת.

 

שתי המחלקות האחרות הפועלות בבית האבות פרדס חנה כרכור מיועדות לקשישים תשושי נפש, כלומר, קשישים אשר סובלים מירידה קוגנטיבית המביאה לכך שהם זקוקים להשגחה ולסיוע נקודתי בשגרת היום-יום (גם אם באופן מעט פחות צמוד בהשוואה למחלקות הסיעודיות).
כך או כך, המגורים בבית האבות הדר כרכור מיועדים להעניק לדיירים המבוגרים את כל שהם זקוקים לו. החדרים – בהם כאלו המיועדים ליחדים ולעומתם חדרים זוגיים – כוללים מיטה, מקלחת ושירותים פרטיים, ריהוט בסיסי ועוד. לרשות הקשישים בכל המחלקות עומד בחדרים לחצן מצוקה, בו הם יכולים להשתמש על מנת להזעיק את צוות המקום בעת הצורך ובמצבי חירום. עבור קשישים הזקוקים לכך מוצע ציוד עזר רפואי, דוגמת מקל הליכה או כסא גלגלים.

לצד החדרים חשוב לציין את התשתיות המשותפות של בית האבות. בהן פינות משפחה וישיבה, חדר אוכל בו מוגשות ארוחות המותאמות לצרכים התזונתיים של בני גיל הזהב (עם אפשרות להתאמה אישית עבור כל קשיש על ידי הדיאטנית העובדת במקום), מכבסה, חדר פיזיותרפיה ועוד.

 

אילו שירותים ופעילויות פנאי מציע בית אבות הדר כרכור?

בית אבות נמדד לא רק בתשתיות הקיימות בו, אלא גם ברשימת השירותים שהוא מציע עבור אוכלוסיית הדיירים. המענה של בית אבות הדר כרכור מתחיל בשירותים רפואיים, הניתנים על ידי צוות רופאים ואחיות המנוסים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת. תחת מטריה זו יכולים הדיירים לקבל שירותים דוגמת בדיקות תקופתיות, אבחונים, טיפולים מונעים, התאמת תרופות וכן הלאה. במקרי חירום רפואיים הם מועברים לבית החולים הלל יפה בחדרה, הממוקם במרחק נסיעה סביר ממנו.

עוד מוצעות בבית האבות שירותים וטיפולים פרא רפואיים, ביניהם פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ועוד. שורה ארוכה של מחקרים הראו שטיפולים מהסוג הזה יכולים להיות יעילים במיוחד עבור בני גיל הזהב, על אחת כמה וכמה כאלו הזקוקים לסיוע בהתנהלות לאורך היום. העובדת הסוציאלית הפועלת בבית האבות עומדת בקשר תמידי מול העובדים ובני משפחותיהם, לרבות במסע שלהם להשגת הזכויות הרפואיות המגיעות להם מפאת גילם ומצבם וההתנהלות מול הגורמים הרשמיים השונים הפועלים בשדה המשחק.

כדי להפוך את השהות של דיירי בית אבות הדר כרכור לנעימה, מוצעות עבורם פעילויות שונות בשעות הפנאי. כך הם יכולים להשתתף בחוגים ובפעילויות יצירה, ספורט וכן הלאה. מפעם לפעם מתקיימים פעילויות חברתיות וערבי תרבות, לרבות מופעים, הרצאות ועוד. לדיירים מוצעים שירותי טיפוח וטיפולים, החל מתספורות ועד לטיפולים דוגמת פדיקור או מניקור.

 

איזה צוות מקצועי מעניק שירותים בריאותיים בבית האבות הדס כרכור?

בית האבות הדר כרכור כולל רשימה ארוכה של נותני שירותים, ביניהם רופאים גריאטריים, אחים ואחיות, מטפלים אישיים, פיזיותרפיסטיים, קלינאית תקשורת, עובדי אחזקה ומשק, מדריכי חוגים ועוד.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

כל מה שצריך לדעת על בית אבות סיעודי מורכב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר