דף הבית » בית אבות נוה גזית – קיבוץ גזית

בית אבות נוה גזית – קיבוץ גזית

בית אבות נוה גזית – קיבוץ גזיתבית האבות הסיעודי נוה גזית פועל בקיבוץ גזית כבר שנים מספר. הוא נוסד על ידי התנועה הקיבוצית, וכבר מימיו הראשונים רכש לעצמו מוניטין של מוסד חם ואינטימי לקשישי הקיבוץ והיישובים הסמוכים. 12 מהם, הנמנים על הקבוצה הסיעודית, מוצאים את מקומם בבית אבות זה בכל רגע נתון.

דיירי בית האבות הסיעודי נווה גזית מקבלים במקום ארוחות חמות באופן תדיר, חדרים נקיים וכן מבחר גדול של שירותים. בולט ההיבט הרפואי, במסגרתו הם יכולים לעבור אבחונים, בדיקות וטיפולים מונעים- עם דגש על הרפואה הגריאטרית הכללית ותחום הפיזיוטרפיה. במקום ניתנים גם שירותי ייעוץ וטיפול סוציאליים.

יחד עם זאת, מה שעומד במרכז התפיסה של נווה גזית הוא, כמובן, ההיבט הסיעודי שלו. מבחינה זו, הרי שצוות המטפלים הפועל במקום אחראי למעשה על הסיוע לקשישים בהתנהלותם היום-יומית, מורכבת ככל שתהיה עבורם. כמו כן, הם משמשים עבורם אוזן קשבת וחברה נעימה.

עבור דיירי המוסד הסיעודי נווה גזית פועלת מספרה, וכן נערכות פעילויות רבות לשעות הפנאי: הרצאות, ימי עיון וכן הלאה. הם לוקחים חלק פעיל מאד במסגרת הריפוי בעיסוק, הדומיננטית מאד במוסד ומראה את תוצאותיה באופן מיידי.

בית האבות הסיעודי נווה גזית פועל בהתאם לסטדנרטים המצופים ממוסד סיעודי בישראל. הוא מחזיק, לצורך זה, ברישיון פעילות מלא ממשרד הבריאות, ואף עומד תחת פיקוחו.

כתובת המקום: קיבוץ גזית, 19340


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר