דף הבית » בית אבות נווה חוליות – קיבוץ שדה נחמיה

בית אבות נווה חוליות – קיבוץ שדה נחמיה

בית אבות נווה חוליותבשנת 1998 נוסד במרכזו של קיבוץ שדה נחמיה הצפוני המוסד הסיעודי נווה חוליות. מטרתו של בית אבות זה הייתה אחת: לספק מענה סיעודי ורפואי מלא לקשישי הקיבוץ. עם הזמן הוא נפתח גם לקשישים המתגוררים ביישובים הסמוכים.

בית האבות הסיעודי נווה חוליות מיועד לקשישים סיעודיים ולתשושי נפש, כ-20 במספר. אלה מגיעים למקום לתקופות קצרות או ארוכות, מקבלים ארוחות חמות, שירותי כביסה ודואר וכן זוכים להשגחה ולטיפול סיעודי, אשר ניתנים על ידי צוות המטפלים שפועל במקום. היבט זה כולל גם סיוע בביצוע פעולות היום יום, שהזמן הפך למורכבות הרבה יותר.

דיירי בית האבות נווה חוליות עוברים שלל טיפולים בתחומי הרפואה- בעיקר הגריאטרית והפיזיותרפיסטית. מעבר לטיפולים מונעים, הם גם עוברים אבחונים ובדיקות תקופתיות. את התמונה משלים מארג השירותים הסוציאלי, המוצע אף הוא לדיירים.

הפעילות החברתית שבנווה חוליות כוללות, בין השאר, שיעורי התעמלות, הרצאות ועוד. הדיירים ממלאים חלק ניכר מזמנם בתעסוקה הנקבעת עבורם על פי תוכנית הריפוי בעיסוק המונהגת במקום.

צוות בית האבות נווה חוליות מונה, בין השאר, רופאים, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים וכן הלאה. הזמינות של חלק ניכר מבין אלה, באופן טבעי, ניתנת בכל שעות היממה, או בעיתות חירום.

המקום מופעל על ידי התנועה הקיבוצית. הוא פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות, וכמו כן עומד תחת פיקוחו.

כתובת המקום: קיבוץ שדה נחמיה, 12145


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר