דף הבית » בית אבות סביון – קיבוץ בית זרע

בית אבות סביון – קיבוץ בית זרע

בית אבות סביון – קיבוץ בית זרעבית האבון סביון ממוקם בלב ליבו של קיבוץ בית זרע, מהקיבוצים הותיקים שבמדינת ישראל. הוא משמש כבית אבות לקשישים סיעודיים בכל רמות המורכבות, וכן כבית חולים המיועד לטפל במחלות המאפיינות את הגיל השלישי. בית האבות סביון נחשב למוסד סיעודי קטן באופן יחסי- אוכלוסיית הדיירים המקסימלית שלו עומדת על 15 דיירים. רובם של הדיירים מגיעים מהקיבוץ עצמו, אם כי גם דיירים ממקומות אחרים מתקבלים לא פעם בברכה.

במוסד סיעודי זה ניתנים לקשיש מגוון רחב של טיפולים רפואיים. אלה כוללים ביקורות, טיפולים מונעים, אבחונים וכן טיפולי פיזיותרפיה. כל הדאגות היום יומיות של הקשישים, כמו גם ביצוע המטלות, נענים באמצעות צוות המטפלים הסיעודיים הפועל במקום.

בבית האבות סביון מאפשרים לקשישים להנעים את זמנם בצורות שונות. במקום פועלים בדרך קבע מספרה או ספרייה, בהם יכולים הדיירים לבקר בכל זמן שמתחשק להם. מעבר לכך, מפעם לפעם נפתחים במקום חוגים וכן מאורגנות הרצאות במגוון נושאים.

הצוות הרפואי של המקום כולל בין היתר, רופאים, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, עובדי מנהלה ועוד. חלקם הגדול נמצא בכוננות לכל אורך השבוע, ובעיקר בשעות הלילה.

בדומה למוסדות סיעודיים אחרים בקיבוצים, גם בית האבות סביון מנוהל על ידי התנועה הקיבוצית. הפעילות שלו נעשית בפיקוח מלא של משרד הבריאות, וכן תחת רישיון מלא שלו.

כתובת המקום: קיבוץ בית זרע, 15135


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר