דף הבית » בית אבות סיעודי סב דן – קיבוץ דן

בית אבות סיעודי סב דן – קיבוץ דן

בית אבות סיעודי סב דןהתנועה הקיבוצית מפעילה בישראל מספר רב של מוסדות סיעודיים, רובם ככולם בקיבוצים, כמובן. ביניהם, מקום מרכזי ביותר תופס בית האבות הסיעודי סב דן, אשר נמצא ביישוב דן שבגליל העליון.

בית האבות הסיעודי סב דן החל את פעולתו בשנת 1983. ומהי אותה פעילות? ובכן, שימושו העיקרי של המקום הוא בית אבות סיעודי. יחד עם זאת, השירותים הרפואיים הניתנים במקום חדשות לבקרים, כוללים אבחונים, בדיקות וטיפולים מונעים, אשר מקנים לו גם מעמד של בית חולים לחולים כרוניים או גריאטריים.

בית האבות הסיעודי סב דן נחשב למוסד קטן במונחים ישראליים: אוכלוסיית הדיירים המקסימאלית שלו מונה לא יותר מאשר 18 דיירים. אלה נהנים מחדרים מאובזרים, מארוחות, משירותי כביסה וניקיון, ממשלוח וקבלת מכתבים ועוד.

מעבר להיבט הרפואי של ההשתכנות אותו כבר הזכרנו, הדגש העיקרי בבית האבות ניתן לטיפול אישי לדיירים. זה ניתן באמצעות המטפלים הסיעודיים האישיים.

חיי החברה של הדיירים בבית האבות הסיעודי סב דן ראויים לציון. מעבר לחוגים, להרצאות ולימי העיון המוצעים להם מפעם לפעם, הם רשאים לבקר בכל עת בספרייה, במספרה או לצאת אל החצר של המתחם.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע רבים וטובים בתחומים הגריאטריים השונים, לרבות רופא, אחיות, מטפלים, עובדים סוציאליים, יועצים שיקומיים, מרפאים בעיסוק וכן הלאה. המקום פועל ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות.

כתובת המקום: קיבוץ דן, 12245


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר