דף הבית » בית אבות עטרת צבי – קיבוץ טירת צבי

בית אבות עטרת צבי – קיבוץ טירת צבי

בית אבות עטרת צביכשזה נוגע לבתי אבות סיעודיים בקיבוצים, כמובן שלא ניתן להתעלם מטירת צבי. שם, פועל לו החל משנת 1993 המוסד הסיעודי עטרת צבי- בית אבות לקשישים סיעודיים המופעל על ידי התנועה הקיבוצית. הוא פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות, וכן עומד תחת פיקוחו. בית האבות עטרת צבי מיועד לאוכלוסייה של  12 קשישים סיעודיים. אלה זוכים שם למגוון עצום של שירותים וטיפולים, הנוגעים לכל תחומי החיים שלהם.

מבחינה סיעודית, החשובה ביותר במוסד מסוג זה, פועל צוות המטפלים ומעניק לקשישים השגחה וסיוע מתמיד בהתנהלות לאורך היום והלילה. בנוסף על כך, ניתן לדיירים גם סיוע סוציאלי מלא.

הצרכים הרפואיים של הקשישים מוצאים מענה בבדיקות, טיפולים המונעים, מעקבים ואבחונים. אלה נעשים על ידי רופאים גריאטריים מנוסים, אשר חלקם מתמקד גם בהיבטים אחרים של הרפואה: פיזיותרפיה, הידרותרפיה, טיפולי שיניים (בתוספת תשלום) ועוד.

הקשישים המתגוררים בבית האבות עטרת צבי פעילים מאד, בין אם במסגרות של ריפוי בעיסוק ושירותי תעסוקה, ובין אם בפעילויות החברתיות: חוגים, הרצאות, שיעורי התעמלות וכן הלאה.

באשר לצוות המקום, הרי שבעלי המקצוע המרכזיים המועסקים במקום זה כולל רופאים (פנימי, כללי), אחים ואחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים וכן הלאה. השירות בבית האבות ניתן בכל שעות היממה, ובכל אחד מימות השבוע.

כתובת המקום: קיבוץ טירת צבי, 10815


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר