דף הבית » בית האגם – קיבוץ חולתה

בית האגם – קיבוץ חולתה

בית האגם – קיבוץ חולתהבשנת 1997, נוסד בקיבוץ חולתה הצפוני בית אבות סיעודי בית האגם. המקימה: רשת עמל סיעודית, אשר מתמחה במתן פתרונות דיור וסיעוד- עם דגש על אוכלוסיות חלשות. מאז ועד היום, משמש בית האגם כבית אבות סיעודי, כמו גם בית חולים לחולים כרוניים.

מספר הדיירים אשר יכול להתאחסן בבית האגם עומד על 17- כולם קשישים סיעודיים. אלה זוכים, במסגרת השהות שלהם במקום, למגוון רחב של טיפולים: בראש ובראשונה בפן הסיעודי, שעה שצוות המטפלים הפועל במקום מסייע להם למעשה להתנהל.

גם מבחינה רפואית מציע המקום פתרונות מגוונים, ובכלל זה אבחונים, בדיקות וטיפולים ברפואה הכללית, בענף הפיזיותרפיה וכן רפואת שיניים. דיירי בית האגם נמצאים תחת ידיהם הבטוחות של העובדים הסוציאליים, וכן פעילים במסגרות רבות בשעות הפנאי שלהם: חוגים, הרצאות, ימי עיון וכן הלאה. הם מקבלים ארוחות חמות כל משך שהותם, זוכים לשירותי כביסה וניקיון וכן מבקרים במספרה.

דגש חשוב ניתן במוסד סיעודי זה על שמירת מרצם וחוסנם הגופני של הקשישים. דבר זה בא לידי ביטוי הן בשיעורי ההתעמלות בהם מעורבים הדיירים והן במסגרת הריפוי בעיסוק, בה כל אחד מהם לוקח חלק בהתאם ליכולותיו ולתחומי העניין שלו.

בית האגם פועל על פי הסטנדרטים המקובלים כיום בנוף הסיעודי הישראלי. הוא נמצא תחת פיקוחו של משרד הבריאות, וכן מחזיק ברישיון פעילות מלא ממנו.

כתובת המקום: קיבוץ חולתה, 12110


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר