דף הבית » בית הדקל – קיבוץ לוחמי הגטאות

בית הדקל – קיבוץ לוחמי הגטאות

בית הדקל – קיבוץ לוחמי הגטאותבשנת 1994 הוקם במרכזו של קיבוץ לוחמי הגטאות בית אבות סיעודי חם ואינטימי, הנועד לשרת את קשישי הקיבוץ והיישובים הסמוכים. מוסד זה נקרא בית הדקל- הוא מופעל על ידי התנועה הקיבוצית, מחזיק ברישיון פעילות מלא ממשרד הבריאות ואף עומד תחת פיקוחו.

בית הדקל משמש כבית אבות וכבית חולים לחולים כרוניים, ואוכלוסיית היעד שלו מונה 14 קשישים: סיעודיים ותשושים. דיירי המקום  שוכנים בחדרי המקום, נהנים מהארוחות המוצעות להם בסיועה ובייעוצה של הדיאטנית, אבל בעיקר- עומדים תחת ידיהם המטפלות של עובדי המקום.

טיפול זה כולל, מעל הכול, סיוע סיעודי מלא אשר כולל השגחה, ליווי ועזרה בכל המטלות היום-יומיות. מבחינה רפואית, עומד לרשות הדיירים מערך מקצועי של רופאים ואחיות, אשר אחראיים על ביצוע בדיקות, אבחונים וטיפולים מונעים.

השהות של הדיירים הופכת למגוונת בזכות שירותי התעסוקה שם, אשר מותאמים לקשיש על פי הצרכים והרצונות שלו, וכן פעילויות מעניינות לשעות הפנאי: חוגי התעמלות ומוזיקה, הרצאות, משחקים קבוצתיים וכן הלאה.

בית אבות בית הדקל מאופיין ברמה גבוהה של אינטימיות וקרבה, בין הדיירים לבין עצמם ובינם לבין הצוות המקצועי. הוא טובל בירוק ומוקף במדשאות ובחצר מרווחת. צוות המקום מורכב, בין השאר, מרופא כללי או פנימי, אחיות, מטפלים ומטפלות סיעודיות, פיזיותרפיסטים, דיאטנית ועוד. אלה מעניקים את שירותיהם תוך דאגה יתרה לקשישים, ובכל שעות היממה.

כתובת המקום: קיבוץ לוחמי הגטאות, 22803


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר