דף הבית » בית הקשיש – קיבוץ עין גב

בית הקשיש – קיבוץ עין גב

בית הקשיש – קיבוץ עין גבעבור לא מעט אנשים מהאוכלוסייה הבוגרת, עין גב מהווה הרבה יותר מאשר אתר תיירות פופולארי הסמוך לכינרת. הכוונה, כמובן, היא אל דיירי בית האבות הסיעודי בית הקשיש, הפועל בקיבוץ זה כבר שנים מספר. בית הקשיש בעין גב הוא מוסד סיעודי קטן ואינטימי ביותר, אשר מספר הדיירים המרבי בו עומד על 13, רובם ככולם קשישים סיעודיים ברמת מורכבות זו או אחרת. מוסד סיעודי זה מופעל על ידי התנועה הקיבוצית והוא נמצא תחת רישיון מלא ובפיקוח של משרד הבריאות.

במסגרת השירות, זוכים קשישים אלה לקבל סיוע סיעודי מלא וטיפול אישי, וזאת על ידי צוות המטפלים הרחב אשר מעמיד לרשותם המקום. הטיפול הרפואי מקיף ביותר גם כן, וכולל טיפולים מונעים, אבחונים, בדיקות תקופתיות וכן מגוון פתרונות בתחומים מגוונים: פיזיותרפיה, רפואת שיניים וכן הלאה.

עבור דיירי בית הקשיש מאורגנות פעילויות רבות לשעות הפנאי. אלה כוללות, בין השאר, חוגים, ימי עיון והרצאות. מעבר לכך, כשבני משפחתם של הדיירים מגיעים לבקר, מאורגנות פעילויות שונות הנערכות גם בהשתתפותם.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע האמונים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת יותר, לרבות רופאים, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים וכן הלאה.

הקבלה למוסד זה נעשית על בסיס מקום פנוי, ומיועדת בעיקר (אם כי לא רק) לבני הקיבוץ. הקבלה מותנית בהצגת אישורים רפואיים עדכניים.

כתובת המקום: קיבוץ עין גב, 14940


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר