דף הבית » בית אבות בית סחלב – קיבוץ אשדות יעקב מאוחד

בית אבות בית סחלב – קיבוץ אשדות יעקב מאוחד

בית אבות בית סחלבהחל משנת 1994, פועל לו בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, דרומית לאגם הכנרת, המוסד הסיעודי בית סחלב, המתפקד גם כבית חולים למחלות כרוניות או גריאטריות. מטבע הדברים, הוא מושך אליו את קשישי הקיבוץ, אם כי במקרים מסוימים נשקלת קבלתם של קשישים אחרים המתגוררים בסמוך.

בבית סחלב זוכים הקשישים הסיעודיים, 18 במספר, למגוון רחב של טיפולים ושירותים המותאמים לבני הגיל השלישי. בפן הסיעודי, צרכיהם התפקודיים מוצאים מענה בדמותו של צוות המטפלים הפועל במקום ואחראי למעשה על הסיוע בהתנהלותם.

הרופא הכללי או הגריאטרי, כמו גם הפיזיותרפיסטים, אחראיים על ביצוע בדיקות, טיפולים מונעים, אבחונים והערכות תפקודיות לכלל הקשישים. מעבר לכך, פועל במוסד זה מערך סוציאלי נרחב, וכן נערכות פעילויות רבות לשעות הפנאי. הקשישים מתגוררים להם בחדרים מרווחים, הכוללים מנגנון מצוקה לשעת חירום, וכן זוכים לקבל ארוחות חמות.

הצוות המקצועי של בית אבות זה כולל בין השאר, רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים, עובדי מנהלה וכן הלאה. אלה, בעיקר החולשים על הפן הרפואי או הסיעודי, זמינים עבור הקשיש בכל שעות היממה, כשבשעות הלילה פועל לו מערך כוננות מיוחד.

בית האבות בית סחלב, בדומה למוסדות סיעודיים אחרים בקיבוצים, הוקם על ידי התנועה הקיבוצית. הוא פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות, וכן נתון לפיקוחו.

כתובת המקום: קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, 15150


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר