דף הבית » בית על הנחל – קיבוץ ניר דוד

בית על הנחל – קיבוץ ניר דוד

בית על הנחל – קיבוץ ניר דודהמוסד הסיעודי בית על הנחל, אשר ממוקם בקיבוץ ניר דוד, מציע לדייריו הרבה יותר מאשר קרבה לגן השלושה- אחד המקומות האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא על מפת ישראל. המדובר הוא בבית אבות סיעודי המציע לדייריו אינטימיות וקרבה, וכן מסכת רחבה מאד של טיפולים ושירותים.

12 הדיירים הקשישים שמוצאים את מקומם בבית האבות, בין אם המדובר הוא באוכלוסייה הסיעודית או תשושת הנפש, מקבלים לכל אורך שהותם טיפול סיעודי מסור וקרוב, החולש על כל היבטי החיים שלהם ומסייע להם להתנהל למעשה במהלך היום והלילה.

צרכיהם הרפואיים מוצאים מענה באמצעות הרופא הכללי ואנשיו, אשר אחראי על ביצוע בדיקות, מעקבים, אבחונים וכן הלאה. משלימים את התמונה הרפואית גם ענפי רפואה שונים, דוגמת פיזיותרפיה או רפואת שיניים (בתוספת תשלום).

הדיירים נתונים לטיפול סוציאלי מקיף, וכן הם נהנים מפעילויות מגוונות המאורגנות עבורם לשעות הפנאי, לרבות שיעורי התעמלות, חוגים והרצאות. השירות כולל ארוחות מזינות עבור הדיירים.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע מגוונים, המתמחים כולם בדאגה לקשיש. ביניהם, בולטים הרופא הכללי או הפנימי, האחים והאחיות, המטפלים הסיעודיים, קלינאי התקשורת, הפיזיותרפיסטים ועוד. המענה של חלק גדול מהעובדים ניתן 24 שעות ביממה.

בית על הנחל הוא אחד מבית האבות הסיעודיים אשר הוקמו על ידי התנועה הקיבוצית. הוא פועל ברישיונו ובפיקוחו המלא של משרד הבריאות.

כתובת המקום: קיבוץ ניר דוד/גן השלושה, 19150


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר