דף הבית » בית שיזף – קיבוץ מעברות

בית שיזף – קיבוץ מעברות

בית שיזף – קיבוץ מעברותמאז 1994, פועל במרכזו של אזור השרון מוסד סיעודי מיוחד. בשנה זו, הוקם בקיבוץ מעברות הוותיק בית האבות הסיעודי בית שיזף, אשר עד היום משמש בית חם ל-12 דיירים- רובם תושבי הקיבוץ אשר הגיעו לזקנה. בית שיזף מופעל על ידי התנועה הקיבוצית, המצטיינת בדאגה לאוכלוסייה המבוגרת בקיבוצים. הוא פועל תחת פיקוחו של משרד הבריאות, וכן מחזיק ברישיון פעילות מלא מטעמו.

בבית שיזף מקבלים הקשישים טיפול סיעודי מהשורה הראשונה, על ידי צוות המטפלים המסור הפועל במקום. הצרכים הרפואיים שלהם מוצאים מענה בדמותם של הטיפולים המונעים, המעקבים, האבחונים ועוד- הן בתחומי הרפואה הכלליים והן בתחומים ספציפיים יותר, דוגמת הידרותרפיה.

השהות של הדיירים במקום מקנה להם גם עזרה סוציאלית, שמתמקדת בהשגת הזכויות המגיעות להם על פי חוק מחמת גילם, וכן פעילויות מגוונות לשעות הפנאי: הרצאות, חוגי התעמלות וכן הלאה.

הדיירים פעילים מאד מבחינה תעסוקתית, ושותפים במסגרת הריפוי בעיסוק, המהווה חלק נכבד משעות היום שלהם. במסגרת השירות, זוכים הדיירים לקבל ארוחות חמות, המיועדות כולן לצרכים התזונתיים של בני גיל הזהב.

כוח האדם הפועל במקום כולל בין השאר, רופא כללי, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים, אנשי מנהלה ועוד. הפעילות של אלה נעשית תוך קרבה ממשית לקשיש, פועל יוצא של הניסיון הרב שלהם כמו גם האינטימיות המאפיינת את המוסד מעצם היותו כזה.

כתובת המקום: קיבוץ מעברות, 40230


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר