דף הבית » נווה שבא סיטי – אשדוד

נווה שבא סיטי – אשדוד

נווה שבא סיטי – אשדודבשנת 2007, יחד עם הקמת שכונת סיטי החדשה באשדוד, הוקם לו גם מוסד סיעודי עצום בגודלו- "נווה שבא סיטי". מוסד זה ממלא למעשה שני תפקידים בו זמנית: הראשון הוא בית אבות סיעודי לקשישים, והשני- בית חולים לסובלים ממחלות כרוניות.

למעלה מ-300 דיירים יכולים להשתכן בנווה שבא סיטי בכל רגע נתון. אלה נחלקים לשתי מחלקות עיקריות: המחלקה הראשונה, בה כ-290 דיירים, היא המחלקה הסיעודית. בצמוד לה נמצאת מחלקת תשושי הנפש, בה כ-30 דיירים נוספים. החדרים בהם מוצאים הדיירים את מקומם הם מרווחים ונוחים, כשהשירות כולל גם ארוחות ושירותי כביסה.

מערך השירותים שמציע המקום מקיף בהחלט. הוא כולל טיפולים, בדיקות ואבחונים רפואיים, טיפול אישי וסיעודי על ידי צוות המקום, מערך סוציאלי מקיף וכן פעילויות רבות הנערכות בשעות הפנאי. ביניהן, ניתן לציין חוגים, הרצאות, משחקים ועוד.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע שונים ומגוונים, המרכיבים יחדיו את התמונה הכללית. ביניהם, בולטים הרופא הגריאטרי, האחיות, הפיזיותרפיסטים, המטפלים, העובדים הסוציאליים, אלה נמצאים בכוננות מתמדת סביב השעון, ומשמשים עבור הדיירים גם אוזן קשבת וסביבה חמה ונעימה.

המקום מופעל על ידי עמותה פרטית. פעילותו היא ברישוי מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה, ובפיקוחם.

מטבע הדברים, מיועד המקום לתושבי העיר והשכונה, אך העובדות מראות כי הוא מצליח למשוך אליו גם קשישים רבים מהיישובים והערים הסמוכים.

כתובת המקום: רחוב העצמאות 63 א', אשדוד


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר