דף הבית » בית אבות סיעודי בית גלעד – קיבוץ משמר העמק

בית אבות סיעודי בית גלעד – קיבוץ משמר העמק

בית אבות סיעודי בית גלעדבית גלעד (או "בית הבריאות") ממוקם במרכזו של קיבוץ משמר העמק, אחד הקיבוצים היפים באזור הגליל. הוא הוקם ב-1986 על ידי התנועה הקיבוצית, ברישיון מלא של משרד הבריאות. עד היום הוא עומד תחת פיקוח משרד ממשלתי זה. אוכלוסיית הדיירים של בית אבות בית גלעד נחשבת למצומצמת באופן יחסי, ומונה בסך הכול 12 דיירים, כולם קשישים סיעודיים. אלה נמצאים כל העת תחת השגחתם הצמודה של מטפלי המקום, שמסייעים להם, בין השאר, להתנהל לאורך היום.

מעבר לכך, במקום פועל לו מערך רפואי נרחב, אשר מציע להם לקבל טיפולים מונעים, בדיקות, הערכות תפקודיות ואבחונים בתחומי הרפואה הכללית, צוות פיזיותרפיסטים המציע טיפולים בתחום ועוד. מבחינה סוציאלית, זוכים הדיירים לעזרה תמידית של העובדים הסוציאליים הפועלים במקום, וכן מאורגנות עבורם פעילויות מגוונות לשעות הפנאי.

במסגרת השירות, מקבלים דיירי בית גלעד ארוחות חמות הניתנות בזמנים קבועים בבוקר, בצהריים ובערב, וכן שירות הסעות וליווי. האחרון ניתן כל אימת שהקשישים מעוניינים לעזוב את שערי המוסד הסיעודי, בין אם לסידורים, לטיפולים חיצוניים או לכל דבר אחר.

צוות המקום כולל, בין השאר, רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים סיעודיים, פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, עובדי מנהלה ועוד. מרבית בעלי המקצוע פועלים סביב השעון, ומציעים למעשה מענה לקשיש בכל שעות היממה.

יש לציין כי הקבלה למוסד הסיעודי מיועדת בעיקר לחברי קיבוץ משמר העמק.

כתובת המקום: קיבוץ משמר העמק, 19236


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר