דף הבית » בית אבות סיעודי בית הפז – קיבוץ בית השיטה

בית אבות סיעודי בית הפז – קיבוץ בית השיטה

בית אבות סיעודי בית הפזבית האבות הסיעודי בית פז הוא חלק חשוב בבתי האבות הסיעודיים אשר הקימה התנועה הקיבוצית בישראל. הוא ממוקם בלב ליבו של קיבוץ בית השיטה, בתחומי המועצה האזורית גלבוע, ומצטיין ברמת נגישות גבוהה. ברמה הכללית, אוכלוסיית הדיירים של בית האבות הסיעודי בית הפז מורכבת מקשישים סיעודיים, אשר רמת תפקודם מוגבלת. 16 מהם מוצאים את מקומם באחד החדרים במקום, מקבלים ארוחות חמות וכן את כל הסיוע לו הם זקוקים.

מסכת הטיפולים והשירותים אשר ניתנת בבית הפז נוגעת לתחומים העיקריים המאפיינים את חיי הקשיש. מבחינה סיעודית, הם נתונים תחת ידיהם הבטוחות של צוות המטפלים, אשר מסייעים להם להתנהל ולבצע את הפעולות השונות. הדיירים אף זוכים לעזרה סוציאלית מקיפה.

הדגש הרפואי מרכזי מאד במוסד זה. לרשות הדיירים עומדים טיפולים רפואיים במגוון תחומים: החל מהתחום הכללי, דרך טיפולי הידרותרפיה ופיזיותרפיה ועד לטיפולי שיניים (הניתנים בתוספת תשלום). הדיירים נמצאים תחת מעקב רפואי, עוברים בדיקות, אבחונים ועוד.

ומה באשר לשעות הפנאי? ובכן, ראשית יש לציין את המסגרת התעסוקתית הפועלת במקום. מעבר לכך, עבור הדיירים עומדת מספרה, מכון יופי וכן נערכות הרצאות, משחקים וימי עיון.

צוות המקום מורכב, בין השאר, מרופאים, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אישיים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים וכן הלאה. מוסד סיעודי זה פועל תחת רישיון מלא של משרד הבריאות, ובפיקוחו.

כתובת המקום: קיבוץ בית השיטה, 18910


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר