דף הבית » בית אבות סיעודי בית יעל – דגניה א'

בית אבות סיעודי בית יעל – דגניה א'

בית אבות סיעודי בית יעל – דגניה א'על החשיבות ההיסטורית של קיבוץ דגניה א', השוכן על גדות הכנרת, אין טעם להרחיב. ההיסטוריונים בוודאי ייזכרו כי זהו היישוב הותיק ביותר שקם בארץ ישראל. עם זאת, עבור לא מעט קשישים ובני משפחותיהם החשיבות של המקום היא דווקא במוסד הסיעודי בית יעל, אשר פועל בו. בית יעל הינו בית אבות לקשישים סיעודיים, אשר נוסד ב-1987 בקיבוץ דגניה א'. הוא נחשב לקטן באופן יחסי, וכולל בסך הכל 12 מיטות עבור הקשישים.

דיירי בית יעל זוכים במסגרת השהות שלהם שם להרבה יותר מארוחות חמות. הם מקבלים טיפול רפואי צמוד, הכולל מעקבים, ביקורות, אבחונים וטיפולים מונעים. חלק מהפתרונות המוצעים הם בתחומים פרה-רפואיים, דוגמת פיזיותרפיה, או בענפי הרפואה השונים (למשל, טיפולי השיניים שניתנים בתוספת תשלום).

מעבר לכך, כמובן שעיקר הדגש של בית יעל הוא על הדאגה הסיעודית לקשיש, המושגת על ידי צוות המטפלים האישיים הפועל במקום. בבית אבות זה כל יום אינו דומה למשנהו, שעה שהדיירים נרשמים לחוגים, לשיעורי התעמלות, להרצאות ועוד.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע מגוונים בתחומים שונים, החל מרפואה, דרך הסיעוד ועד להיבט הסוציאלי: רופאים, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים וכן הלאה.

המקום מנוהל על ידי עמותה פרטית- היא התנועה הקיבוצית. הוא פועל ברישוי ובפיקוח מלא של משרד הבריאות.

כתובת המקום: קיבוץ דגניה א', 15120


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר