דף הבית » בית אבות סיעודי הדרים – קיבוץ נען

בית אבות סיעודי הדרים – קיבוץ נען

בית אבות סיעודי הדרים – קיבוץ נעןב-1993, נוסד במרכזו של קיבוץ נען מוסד סיעודי מיוחד, שלימים ייחשב לאחד החמים ביותר בנוף הסיעודי הישראלי. הוא הוקם על ידי התנועה הקיבוצית, ופעילותו נעשית בפיקוח מלא של משרד הבריאות (המוסד גם מחזיק ברישיון לפעילות מהמשרד האמור).

דיירי המקום הם קשישים סיעודיים ותשושים, 36 במספר, אשר מקבלים את כלל השירותים להם הם זקוקים מפאת גילם. עיקר הדגש הוא על הטיפול הסיעודי בקשיש. האחרון ניתן על ידי מטפלים מסורים, המסייעים לקשיש למעשה בהתנהלות היום יומית שלו.

המקום מעניק מגוון רחב של טיפולים רפואיים עבור הדיירים, ובכלל זה בדיקות, אבחונים וטיפולים מונעים- הן בתחומי הרפואה הגריאטרית הכללית והן בתחומים הקשורים לה (פיזיותרפיה, רפואת שיניים). מעבר לכך, זוכים הדיירים לטיפול סוציאלי מלא.

קשישי בית האבות הסיעודי הדרים פעילים מאד בקהילה, ובאים בקשר ישיר עם צעירי הקיבוץ. הם פעילים במסגרת של ריפוי בעיסוק, נרשמים לחוגים ולהרצאות ואף מבקרים בדרך קבע במספרה הפועלת במקום.

צוות המקום כולל רפואים, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרםיסטים, מרפאים בעיסוק, עובדי מנהלה וכן הלאה. אלה יודעים ביחס האדיב שלהם כלפי הדיירים, ובזמינות שלהם לכל אורך שעות היממה.

היחסים בין הדיירים לעובדים, לתושבי המקום ולצעירים הפועלים בו במסגרת תעסוקתית או כמלגת דיור מטעם הקיבוץ, הם קרובים- דבר שמעניק יתרון עצום לדיירים.

כתובת המקום: קיבוץ נען / מועצה אזורית גזר, 76829


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר