דף הבית » בית גילעד – קיבוץ להבות הבשן

בית גילעד – קיבוץ להבות הבשן

בית גילעד – קיבוץ להבות הבשןבצפונה של מדינת ישראל, בלב קיבוץ להבות הבשן, שוכן לו בית האבות בית גילעד. מוסד זה, אשר משמש גם כמועדון חברתי לכל דבר ועניין, נוסד על ידי התנועה הקיבוצית, והוא מנוהל על ידה עד עצם היום הזה. עם זאת, פעילותו נעשית תחת רישיון של משרד הבריאות, ובפיקוחו המלא. בית גילעד מיועד ל-12 דיירים, אשר נמנים עם אוכלוסיית הקשישים הסיעודיים. במשך השהות שלהם במוסד, הם למעשה נתונים תחת ידיהם של המטפלים האישיים, אשר מסייעים להם להתנהל במידה רבה.

במקום אמנם לא ניתנים טיפולים רפואיים, אך בהחלט מוענק ייעוץ בנושאים רפואיים, כמו גם בנושאי שיקום. כמו כן, ניתנים טיפולים פיזיותרפיסטים, המסייעים מאד עבור הקשישים. לרשות הקשישים עומד מערך שירות סוציאלי, וכן נערכות עבורם פעילויות לשעות הפנאי (לרוב- שעות פעילות המועדון החברתי)- הרצאות, ימי עיון וכן הלאה.

הקשישים אשר מגיעים אל בית גילעד משקיעים הרבה מאד ממרצם ומזמנם בפעילויות שונות במסגרת הריפוי בעיסוק הפועלת במקום. במסגרת השירות, מקבלים הדיירים ארוחות, אשר הרכבן נקבע בעצתה של דיאטנית מוסמכת.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע רבים המנוסים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת, ביניהם רופאים, מטפלים אישיים, יועצים שיקומיים, עובדים סוציאליים, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים וכן הלאה.

יש לציין כי בעוד המקום נמצא תמיד במתכונת חירום, חלק גדול מן השירותים ניתן אך ורק בזמנים מוגדרים.

כתובת המקום: קיבוץ להבות הבשן, 12125


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר