דף הבית » בית גיל ים – קיבוץ גליל ים

בית גיל ים – קיבוץ גליל ים

בית אבות גיל ים, ממוקם בקיבוץ גליל ים, אשר נמצא מרחק קצרצר ממרכזה שיל העיר הרצליה. מיקום זה מקנה לבית גיל ים גם את יתרון אווירת הקיבוץ הנפלאה והשקטה וגם את הנוחות של נגישות תחבורה מכל מקום.

בית גיל ים הינו בית אבות ייחודי, שכן הינו משכן בו רק שלושים קשישים, חלקם סיעודיים יותר וחלקם מעט עצמאיים, אך זאת על מנת לשמר את ייחודיות המקום ואת הטיפול הפרטני והמסור אשר ניתן לכל אחד מהמטופלים הללו.

מראהו המיוחד והיפיפה של המקום זיכה אותו בפרס מטעם "ארץ ישראל היפה". במקום אנשי צוות רבים ומנוסים ביניהם: רופאים כלליים וגריאטריים, מטפלים בפיזיותרפיה ובעיסוק, מדריכים טיפוליים, עובדים סוציאליים, צוות אחיות ומטפלים סיעודיים מסורים ומנוסים בתחום, צוותי ניקיון ומשק ועוד.

בין השירותים המיוחדים הניתנים במקום ומנעימים את שהותם של הדיירים ניתן למנות את חדר האוכל אשר בו מוגש מזון מגוון וטעים, התעמלות, שירותי יופי וטיפוח, פעילויות משפחתיות וחברתיות לרוב ושטחים ירוקים ומרווחים להנאתם של הדרים במקום.

השירות במקום ניתן לקשישים בעלי ירידה בתפקוד הפיזי או הקוגניטיבי ומספק גם אשפוזים קצרים לצורך החלמה וגם שהות ממושכת לצורך  מגורים.

כתובת: קיבוץ גליל ים, צמוד להרצליה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר