דף הבית » בית הבריאות – קיבוץ שריד

בית הבריאות – קיבוץ שריד

בית הבריאות – קיבוץ שרידבשנת 1985, נוסד במרכזו של קיבוץ שריד הצפוני, בית הבריאות, אשר משמש כבית אבות עבור קשישים סיעודיים, וכמוסד דיור מוגן עבור קשישים עצמאיים. בסך הכול מיועד המוסד לקלוט למעלה מ-40 דיירים מהאוכלוסיות האלה. בשנותיו הראשונות, היה מיועד המוסד לאנשי הקיבוץ בלבד, אך עם השנים נפתחו שעריו למעשה לכל קשיש המעוניין בכך.

בנוסף על כך, במרוצת השנים עבר המתחם שיפות והרחבה, אשר שיפרו עוד יותר את תנאי המגורים בו. כיום, הקשישים שמגיעים למתחם זוכים לתנאי דיור גבוהים, לחמש ארוחות חמות מדי יום אשר הרכבן נקבע בייעוצה של דיאטנית וכן למגוון רחב של טיפולים ושירותים.

קשישי המקום נמצאים 24 שעות ביממה תחת השגחתם של האחים, האחיות, המטפלים והמטפלות. אלה מסייעים להם להתנהל בצורה הקלה ביותר, וכן מעניקים עזרה רפואית בסיסית. עבור הדיירים פועל גם רופא הבית של המוסד, המעניק את שירותיו משעות הבוקר עד הצהריים.

קשישי בית הבריאות מקבלים במסגרת השירות גם ייעוץ ועזרה סוציאלית. הם פעילים מאד במסגרת של ריפוי בעיסוק, וכן נמצאים עבורם פתרונות תעסוקה מגוונים. מבחינה חברתית, מאורגנים עבור הקשישים ימי עיון, הרצאות וכן הלאה.

בית הבריאות הוקם על ידי התנועה הקיבוצית. לכל אורך השנים ועד היום, הוא פועל בפיקוח וברישיון מלא של משרד הבריאות. צוות המקום כולל, בין השאר, רופא כללי, אחים ואחיות, מטפלים ומטפלות, עובדת סוציאלית, פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק וכן הלאה.

כתובת: קיבוץ שריד


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר