דף הבית » בית חולים סיעודי הגליל – ריינה

בית חולים סיעודי הגליל – ריינה

בית חולים סיעודי הגליל – ריינהכשזה נוגע למוסדות הסיעודיים הפועלים עבור תושבי הגליל, בית החולים הסיעודי הגליל, הממוקם בריינה ובסמוך לנצרת, תופס מקום מרכזי. שימושיו העיקריים הם בית חולים למחלות כרוניות ובית אבות פרטי, ובמסגרות אלה הוא מיועד לקלוט כ-60 דיירים בכל פעם.

דיירי בית החולים הסיעודי הגליל מקבלים משך כל שהותם במקום טיפולים רפואיים מקיפים, החולשים על ענפי הרפואה השונים: רפואה כללית, פיזיותרפיה וכן הלאה. הם נמצאת תחת ידיהם הבטוחות של צוות המטפלים האישיים הפועל במקום, המסייע להם להתנהל ולבצע את כל המטלות אותם נדרש מהם לעשות.

בית החולים הסיעודי הגליל משתרע על פני מבנה חדיש, בעל ארבע קומות. החדרים עצמם מרווחים ומאובזרים היטב, כאשר הדיירים זוכים במסגרת השירות לחמש ארוחות חמות מדי יום ביומו. תפריטן של אלה נקבע על ידי תזונאית מומסכת, המתאימה אותן לכל דייר ודייר באופן אישי.

הטיפול הסוציאלי ניתן לקשישים ולבני משפחותיהם גם יחד. הפעילויות החברתיות תופסות חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלהם: בין אם המדובר הוא בחוגים, בהרצאות או במשחקים קבוצתיים.

צוות המקום כולל רופאים, פיזיותרפיסטים, אחים ואחיות, מטפלים ומטפלות, עובדת סוציאלית, תזונאית ועוד. אלה אמונים על מתן יחס חם ואדיב לדיירים, ומצטיינים בדאגה יתרה להם.

בית חולים סיעודי הגליל מופעל על ידי עמותה פרטית. כל פעילותו נעשית תחת רישיון מלא של משרד הבריאות, ובפיקוחו.

כתובת המקום: ריינה, 16940 (על הכביש המחבר בין ריינה לנצרת עילית)


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר