דף הבית » בית שיבולים – קיבוץ העוגן

בית שיבולים – קיבוץ העוגן

בית שיבולים – קיבוץ העוגןבמרכזו של קיבוץ העוגן, סמוך מאד לעמק חפר ולערי השרון, ממוקם לו בית שיבולים- המוסד הסיעודי המרכזי בקיבוץ זה. מאז 1995, מעניק בית שיבולים מגוון רחב של שירותים ופעילויות לאוכלוסייה מיוחדת במינה: קשישים סיעודיים, עם דגש על כאלה הסובלים ממחלות כרוניות, חוו אירוע מוחי או מוגדרים כ"סופניים". בבית האבות מקבלים הדיירים מענה רפואי מלא, בהתאם למצבם. האחרון כולל טיפולים מונעים, בדיקות ואבחונים, וכן שלל טיפולים משלימים- דוגמת פיזיותרפיה, הידרותרפיה וכן הלאה.

הדיירים נתונים כל העת תחת השגחתם של המטפלים הסיעודיים הפועלים במקום, אשר מסייעים להם, בין היתר, להתנהל בכבוד במהלך היום. הם זוכים לייעוץ ולשירות סוציאלי, ונהנים מפעילויות מגוונות המאורגנות להם לשעות הפנאי: הפעלות, הרצאות וכן הלאה.

בית שיבולים נוסד מטעמה של התנועה הקיבוצית, המתמחה במתן פתרונות דיור לקשישי הקיבוצים. המקום פועל ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות. צוות המקום כולל, בין השאר, רופא כללי או פנימי, אחים ואחיות, מטפלים ומטפלות, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים, עובדי מנהלה ועוד. אלה פועלים מתוך רגישות למצבם של הקשישים, אשר נמצאים בישורת האחרונה של חייהם.

המקום, מעצם היותו כזה, נועד להעניק לקשישים את הסיוע בכל שעות היממה, כאשר בשעות הלילה מופעל בו מערך כוננות מיוחד. ניתן להתאשפז בבית אבות זה לתקופות קצרות וארוכות כאחד, כאשר בשני המקרים האשפוז כולל גם ארוחות חמות.

כתובת המקום: קיבוץ העוגן, 42880


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר