דף הבית » הוד החדשה בע"מ – ירושלים

הוד החדשה בע"מ – ירושלים

הוד החדשה בע"מ – ירושליםברחבי ירושלים, פועל מספר לא מבוטל של מוסדות לאוכלוסייה המבוגרת. בולט בהם מוסד הדיור המוגן הוד החדשה בע"מ, או בשמו הקודם: "הוד ירושלים". מוסד זה מציע לדיירים בעיקר רמת חיים גבוהה ביותר, אך גם שירותים שונים בתחומים הנוגעים לחייו של הקשיש.

בית הדיור המוגן הוד החדשה בע"מ מופעל על ידי עמותה פרטית. הוא פועל ברישיון של משרד הבריאות וכן נמצא תחת פיקוחו ותחת פיקוח של לשכת הבריאות המרכזית בבירת ישראל. בסך הכל, מיועד מוסד זה לכ-200 דיירים, רובם עצמאיים. הטיפולים הרפואיים והסיעודיים אפשריים בהחלט, אם כי כיאה למוסד דיור מוגן, הם אינם לוקחים חלק בחייו של כל קשיש המתגורר במקום, וכרוכים בתוספת תשלום.

יחד עם זאת, היתרון העיקרי של מוסד הדיור המוגן הוד החדשה בע"מ הוא באיכות החיים ובפעילויות המוצעים לדיירים בזמנם הפנאי. אלה כוללות חוגים, הרצאות, סדנאות וימי עיון בנושאים שמעניינים כל קשיש. מעבר לכך, במתחם העצום של הוד החדשה בע"מ פועלים להם גם חדר כושר, בית כנסת, ספרייה, מספרה, מועדון וכן הלאה. חלק מהשירותים כרוכים בתשלום נוסף.

צוות המקום מורכב מעשרות רופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, מדריכים חברתיים וכן הלאה. הקבלה במקום מותנית במילוי שאלון מטעם העמותה המפעילה, הבא להוכיח שלקשיש יש יכולת לתפקד ולהתנהל גם בכוחות עצמו.

כתובת המקום: רחוב גואטמאלה 3, ירושלים


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר