דף הבית » המרכז הגריאטרי המשולב ע"ש שהם – פרדס חנה-כרכור

המרכז הגריאטרי המשולב ע"ש שהם – פרדס חנה-כרכור

המרכז הגריאטרי המשולב ע"ש שהםבישראל, קיימים מספר מוסדות המציעים טיפול רפואי וסיעודי מקיף לאוכלוסיית הקשישים, אולם אף אחד מהם אינו פועל בסדר גודל של המרכז הגריאטרי המשולב ע"ש שהם. מוסד זה ממוקם בפרדס חנה, ומאז שנות ה-90 מופעל על ידי משרד הבריאות.

הוא פועל, כמובן, ברישיון ובפיקוח מלא. המוסד הגריאטרי המשולב ע"ש שהם הוקם בתחילת שנות ה-50, ומאד ועד היום מציע לקשישים למעלה מ-1,000 מיטות. אוכלוסיית הדיירים נחלקת בעיקר לקשישים סיעודיים ברמת מורכבות גבוהה, תשושי נפש, חולים במחלות כרוניות וקשישים שיקומיים.

מגוון הטיפולים הרפואיים אשר ניתן בו עצום בכל קנה מידה, וכולל ענפים רבים המאפיינים את בריאות הקשיש. בין המחלקות העיקריות הפועלות בו ניתן למנות מחלקת מונשמים, מחלקת סיעוד מורכב, מחלקה פנימית חריפה, מחלקה שיקומית ועוד. בכל אחד מהם ניתנים טיפולים מקיפים, כמו גם אבחונים וביקורות. מעבר לכך, במקום מופעלים מכונים, יחידות ומרפאות חיצונית בנושאים האופייניים לקשיש.

בנוסף לכל הטיפולים הרפואיים, המרכז הגריאטרי המשולב משמש גם כבית אבות. הוא מציע דיור ברמה גבוהה, ארוחות חמות וטיפול סיעודי מסור של צוות המומחים הפועל במקום. לקשישים ניתן גם סיוע סוציאלי מלא, וכן נערכות מגוון רחב של פעילויות לשעות הפנאי: טיולים, חוגים, הרצאות ועוד. במקום פועלים עבור הקשישים מועדון, ספרייה, מספרה, בית כנסת ועוד.

צוות המקום מורכב מרופאים מכל התחומים הרפואיים, צוות של אחים ואחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, דיאטנית, יועצים שיקומיים, פיזיותרפיסטים וכן הלאה.

כתובת המקום: דרך הנדיב, פרדס חנה-כרכור


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר