דף הבית » חמדת נוף ים – ראשון לציון

חמדת נוף ים – ראשון לציון

חמדת נוף ים – ראשון לציוןמוסד הדיור המוגן חמדת נוף ים הוקם לו בשנת 1999 במערב החדש של ראשון לציון. כפועל יוצא של עובדה זו, הוא מצטיין בקרבה לים התיכון וכן למקומות בילוי, קניות ועסקים. איזור הקניונים של העיר, בתי הקולנוע והפארקים הציבוריים מקיפים את המתחם.

חמדת נוף ים נחשב לאחד ממוסדות דיור המוגן המפוארים ביותר שניתן למצוא כיום בישראל. הוא מיועד לכ-260 קשישים: סיעודיים, תשושי נפש, אבל בעיקר- עצמאיים. הם זוכים לקבלת טיפולים רפואיים וסיעודיים במידת הצורך, אך עיקר המטרה של מוסד זה היא לשמש להם סביבה תומכת, רוויה בפעילויות שישפרו את חיי הקשישים.

בית הדיור המוגן חמדת נוף ים, מעבר לטיפולים הרפואיים והסיעודיים, מציע לקשישים מערך שלם של פעילויות. ביניהן, ניתן לציין הקרנות סרטים, הצגות, מופעים וחוגים (מחשבים, יצירת, התעמלות), הנערכים באופן תדיר.

לרשות הדיירים של חמדת נוף ים עומדים שירותי בנק, קפיטריה, שירותי דואר, מספרה, אולם אירועים וכן הלאה. הם יכולים לבקר בכל עת גם בג'קוזי הרחב, בבריכת השחייה או בחדר הכושר המאובזר.

צוות המקום נחשב למקצועי ביותר, וכולל בתוכו רופאים, אחים ואחיות, מטפלים, עובדים סוציאליים, מדריכי חוגים, יועצים ועוד. השירותים של אלה ניתנים באופן רציף בכל שעות היממה, עם מערך כוננות מיוחד הפועל בשעות הלילה.

בית הדיור המוגן חמדת נוף ים מנוהל על ידי עמותה פרטית, ופועל ברישיון ובפיקוחו המלא של משרד הבריאות.

כתובת המקום: המגילה 30, ראשון לציון


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר