דף הבית » מרכז רפואי גריאטרי קרית בנימין – קרית אתא

מרכז רפואי גריאטרי קרית בנימין – קרית אתא

מרכז רפואי גריאטרי קרית בנימין – קרית אתאהמרכז הרפואי הגריאטרי קרית בנימין ממוקם בלב קרית אתא, והוא מהמוסדות הגריאטריים המובילים באזור הצפון. הוא ממוקם במקום מרכזי ועמוס בחנויות ובמרכזי קניות, ומצטיין ברמת נגישות גבוהה במיוחד.

הייעוד העיקרי של מוסד זה הוא לשמש בית חולים לחולים כרוניים או גריאטריים. פועלות במקום שתי מחלקות עיקריות: הראשונה, מחלקת הקשישים הסיעודיים, כוללת 103 דיירים. המחלקה השנייה, היא מחלקת תשושי הנפש, קולטת אל חדריה 37 קשישים נוספים. לקשישים ניתנות במסגרת השירות ארוחות חמות, שהרכבן נקבע בעזרתה של דיאטנית מוסמכת.

במקום ניתנים שירותים רפואיים מקיפים, הכוללים אשפוזי יום ולילה, בדיקות ואבחונים, טיפולים מונעים וכן הלאה. בנוסף אליהם, זוכים הקשישים גם לטיפול מסור של צוות מטפלים ומטפלות, וכן למגוון שירותים בתחום הסוציאלי והפסיכולוגי.

לשעות הפנאי של הקשיש, פועלים עבורם מספרה, חדר מניקור, בית כנסת ועוד. הקשישים יכולים להירשם לחוגים או לימי עיון, נהנים ממשחקים קבוצתיים וכן הלאה. הם אף פעילים במסגרת של ריפוי בעיסוק.

כוח האדם של המרכז הרפואי הגריאטרי קרית בנימין מורכב מרופאים, פיזיותרפיסטים, אחיות, מטפלים, עובדים סוציאליים, מדריכי חוגים וכן הלאה. בשעות הלילה, ניתן מענה מלא בזכות צוות כוננות מיוחד.

המקום מופעל על ידי עמותה פרטית. הוא פועל ברישויו ובפיקוחו המלא של משרד הבריאות, ועומד בכל התקנים הנהוגים במוסד רפואי בסדר גודל כזה.

כתובת המקום: לילינבלום 37, קרית אתא


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר