דף הבית » נווה הורים – בורוכוב

נווה הורים – בורוכוב

בורוכוב רעננהבית האבות נווה הורים, הממוקם בלב שכונה ירוקה ברעננה, פועל כבר למעלה מ-20 שנה. בית אבות זה מנוהל באופן פרטי, ומחזיק ברישיון מלא מטעם משרד הרווחה.

בית האבות נווה הורים נחשב למוסד גריאטרי אינטימי לכל הדעות, שעה שמספר הדיירים המקסימלי שיכול להתגורר בו ברגע נתון עומד על 27 בלבד. אלה משתכנים בחדרים מאובזרים, הכוללים גם מנגנון קריאת מצוקה אותו ניתן להפעיל בשעת חירום.

אוכלוסיית היעד של בית האבות נווה הורים היא קשישים עצמאיים ותשושים, אשר מאופיינים ברמות גבוהות, באופן יחסי, של תפקוד. מכאן, נובע שאין המדובר במוסד סיעודי במלוא מובן המילה, גם אם סיוע סיעודי בהחלט ניתן לדיירים, במידת הצורך (למשל, בביצוע פעולות שונות לאורך היום).

כמו כן, נמצאים הדיירים תחת פיקוח בכל שעות היממה. יש להדגיש כי קשישים המעוניינים בכך יכולים גם לקבל ביקורי בית או מעקבים גם כשאינם נמצאים בתחומי בית האבות.

סל השירותים של בית האבות נווה הורים נועד להעניק מענה לתחומים מגוונים בחייהם של הקשישים. הטיפול הרפואי הניתן בו כולל בתוכו טיפולים מונעים, בדיקות תקופתיות, הערכות תפקודיות ואבחונים, וזאת במרפאה הפועלת במקום, ובראשה עומד רופא בכיר שניהל בעברו את מחלקת המיון בבית החולים מאיר.

מסגרת חשובה אחרת אשר מופעלת במקום היא זו של ריפוי בעיסוק, המוכיחה עצמה, פעמים רבות, כבעלת תמורות חיוביות ביותר על חייהם של הקשישים.

היבט נוסף שמקבל מענה במסגרת בית אבות זה נוגע להיבט הסוציאלי של חיי הקשישים. העובדת הסוציאלית הפועלת בו מסייעים לקשישים להתנהל אל מול מוסדות שונים הרלוונטיים בשלב זה של חייהם, בין השאר למען השגת הזכויות המגיעות להם מחמת גילת ומצבם הבריאותי. העובדת הסוציאלית נמצאת גם בקשר ישיר עם בני המשפחה של הקשישים.

אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר בבית האבות נווה הורים הוא הפעילות החברתית והתרבותית אשר מוצעת לדיירים המתגוררים בו. לרשותם של הדיירים עומדים מועדון ומספרה, וכן נערכים חוגים וסדנאות מגוונים: התעמלות, עבודות יד וכן הלאה. הקשישים יוצאים, מפעם לפעם, להצגות או לקונצרטים, ועורכים טיולים בכל רחבי מדינת ישראל.

צוות בית האבות נווה הורים מורכב מבעלי מקצוע שונים, המנוסים בעבודה עם האוכלוסיה המבוגרת יותר. ביניהם ניתן למנות את הרופא, צוות האחיות, העובדת הסוציאלית, מרפאים בעיסוק, מדריכים חברתיים, עובדי משק ומנהלה ועוד.

הפנייה למקום נעשית באופן ישיר. אליו מותנית בהימצאות מקום פנוי בו ברגע נתון, והיא מצריכה מהקשיש או מבני משפחתו הנפקה של מסמכים רפואיים רלוונטיים, המפרטים, בין השאר, את רמת התפקוד שלו: את אלה יש להציג בפני ועדת הקבלה. למקום, חשוב להדגיש, לא מתקבלים חולים סיעודיים.

יש לציין לטובה את מיקומו הנגיש של בית האבות, הסמוך לתחנת אוטובוס ולבתי עסק שונים.

כתובת המקום: רחוב בורוכוב 43, רעננה.


View Larger Map

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר