דף הבית » תווי קניה לצוות הרפואי בבית אבות

תווי קניה לצוות הרפואי בבית אבות

בעל העסק הממוצע ירצה להראות לעובדים את ההערכה שלו אליהם בדרכים שונות. אין צל של ספק שרכישה של מתנות עבורם, בחגים ובשלל נסיבות אחרות, היא דרך מצוינת לעשות זאת. המתנות וה"פינוקים" הקטנים מגדילים את שביעות הרצון של העובדים, מחזקות את הזיקה שלהם לחברה והופכות אותם לנאמנים יותר. תווי קניה נחשבים לאחת הבחירות היותר טובות בתוך שדה המשחק הזה, ובהחלט יש להם מקום גם במקרה של הצוות הרפואי בבתי האבות למיניהם.

הוקרה על עבודה קשה בבית האבות

ההמלצה להעניק מדי פעם לעובדים תמורה עבור עבודתם, בכל עסק באשר הוא, אבל אין ספק שבמקרה של בתי אבות היא ברורה אפילו יותר. בל נשכח כי הצוות הרפואי במקומות אלה ניצב מול התמודדות לא פשוטה ביום-יום, כאשר הוא עובד עם אוכלוסייה רגישה מאוד ונחשף למקרים מורכבים באופן כמעט שגרתי.

בתנאים אלה עלולה להיווצר שחיקה אצל העובדים, מה שבמידה מסוימת עלול לפגוע בביצועים שלהם. מנהל בית אבות שמראה לעובדים שלו שהוא מעריך אותם ושמפנק אותם מדי פעם עם מתנות, יכול לכן להצעיד את המוסד שהוא עומד בראשו כמה צעדים קדימה.

ההחלטה להעניק תווי קניה בתור מתנה מוכיחה עצמה כמוצלחת אפילו יותר. זוהי מתנה עמוסה יתרונות, אשר בראשם העובדה שכל עובד יוכל להחליט באופן עצמאי כיצד הוא מנצל את התווים – ואין צל של ספק שהוא אכן יעשה זאת. יש כיום סוגים שונים של תווי קניה, אשר המכנה המשותף בין רובם הוא האפשרות להשתמש בסכום המוגדר בתווים לרכישה בעשרות רשתות וחנויות בישראל, בכל תחום שניתן להעלות על הדעת: אופנה, הנעלה, קוסמטיקה, אלקטרוניקה, פארם, ספרים וכן הלאה.

חלק גדול מהכרטיסים כולל אפשרות למימוש בצורה של אטרקציות שונות, דוגמת כרטיס לסרט, ביקור בספא, ארוחה במסעדה, חופשה בישראל וכן הלאה. הגמישות הזו באופן המימוש נחשבת בעיני רבים ליתרון המשמעותי ביותר של תווי הקניה למיניהם.

כמה זה עולה?

אחת השאלות העיקריות שצריכות להישאל במקרה של מתנות בכלל, ומתנות לעובדים בבתי אבות בפרט, היא סכום הכסף הדרוש עבור רכישת המתנות. אין לכך תשובה חד משמעית, כאשר גם בין השוברים השונים קיימים הבדלים בסוג השובר, ברשימת האפשרויות הגלומות בו ובמחיר פר יחידה.

רק מנהל בית האבות יודע מה הסכום הכללי שהוא יכול להשקיע, פונקציה של מספר העובדים שעתידים לקבל את המתנה, נסיבות ההענקה שלה (חג, יום הולדת, עובד מצטיין וכן הלאה) והעלות עבור יחידה. חשוב להדגיש כי חברות רבות המספקות תווי קניה מאפשרות הנחה במחיר של יחידה בהזמנה בכמויות גדולות, וזהו שיקול נוסף שאפשר להכניס למשוואה.

מתנות לא חייבות להיות דבר מורכב

דבר מה נוסף שהתווים מספקים הוא פשטות, הנוכחת אצל כל המעורבים. הבירור לגבי סוגי השוברים השונים, ואפילו ההזמנה שלהם, יכולים להיעשות דרך האינטרנט או לכל היותר ביצירת קשר טלפוני עם הגורמים השונים המשווקים את הכרטיסים. במספר לא מבוטל של מקרים, אפשר לבצע את ההזמנה כולה דרך האינטרנט, ולקבל את התווים עד לפתח בית האבות.

מכיוון שמדובר בשוברי נייר, בכרטיסים מגנטיים או אפילו באפשרות לקבל קוד דיגיטלי ייחודי לכל עובד (הנשלח לטלפון או לדואר האלקטרוני שלו), אין צורך לדאוג יותר מדי לשינוע או לאחסון של המתנות.

המימוש על ידי העובד נעשה אף הוא ללא כל בעיה. תווי הקניה מציעים שורה ארוכה של אפשרויות למימוש, כאשר לרוב הדבר נעשה בפריסה ארצית רחבה. התוקף שלהם בהמשך לכך רחב ועומד על כמה שנים לפחות.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר