דף הבית » בית אבות ג.ג בית חם – באר שבע

בית אבות ג.ג בית חם – באר שבע

ג.ג בית חםג.ג. בית חם הינו מוסד גריאטרי הממוקם בבאר שבע. הוא מחזיק ברישיון פעילות מלא של משרד הרווחה, ועומד תחת פיקוחו בכל העת. המוסד ממוקם בסביבה שקטה בעיר, אשר מאופיינת בנגישות גבוהה יחסית של תחבורה ציבורית.

ג.ג בית חם פועל כבר מספר שנים, והוא נחשב למוסד מוביל מסוגו באזור הדרום כולו. ברמה הכללית, מדובר בבית אבות ומוסד דיור מוגן, אשר נועד לקשישים בעלי רמות תפקוד גבוהות באופן יחסי. ההשתכנות בו אפשרית לתקופות ארוכות וקצרות כאחד: למשל, דיירים יכולים לגור בו למשך מספר שבועות בעת תקופת החלמה או השתקמות. מאפיין עיקרי אחר שלו הוא האינטימיות, שעה שאוכלוסיית דייריו נחשבת למצומצת באופן יחסי.

מבחינה רפואית, מקבלים דיירי ג.ג בית חם שירותים מקיפים בכל קנה מידה, הניתנים על ידי רופא גריאטרי מומחה. אלה כוללים, בין השאר, אבחונים, ביקורות תקופתיות או טיפולים מונעים, בהתאם לצרכי הדיירים. מסגרת טיפולים אחרת מבוססת על פיזיותרפיה, והיא נועדה לסייע לקשישים גם מהבחינה הזו.

הסיוע האישי ניתן על ידי אחים ואחיות, כמו גם מטפלים אישיים. חשוב להדגיש כי היות ולא מדובר במוסד סיעודי במלוא מובן המילה, סיוע זה נוגע בעיקר לפעולות מורכבות באופן יחסי, או לצרכים ספציפיים של הדיירים.

בנוסף על כך, מציע המקום גם שירותים סוציאליים, הניתנים על ידי עובדת סוציאלית מוסמכת: הדיירים מקבלים עזרה בהשגת הזכויות המגיעות להם על פי חוק, וכן משפחותיהם זוכות לליווי בהתנהלותן אל מול הרשויות.

במסגרת שהותם של הדיירים בג.ג בית חם, הם מוצאים את מקומם בחדרים מרווחים ומאובזרים היטב, המותאמים ליחידים או לזוגות. השהות כוללת גם ארוחות חמות, הניתנות לקשישים מדי יום ביומו, בייעוצה של דיאטנית מוסמכת. אלה נועדו להתאים לצרכים התזונתיים המאפיינים את אוכלוסיה זו בכלל, ולצרכים האישיים של כל קשיש בפרט. כמו כן, זכאים הקשישים לשירותי כביסה וניקיון, הניתנים גם הם באופן תדיר.

בית האבות פועל גם על מנת להפוך את חייהם של הקשישים לתוססים ככל האפשר. כך, הם לוקחים חלק בפעילויות תרבות והעשרה מגוונות, הכוללות חוגים, הרצאות, ימי עיון ועוד. מפעם לפעם, יוצאים הקשישים לטיולים, וכן זוכים לביקור של בני המשפחה שלהם.

צוות המקום כולל רופא גריאטרי, אחים ואחיות, מטפלים אישיים, פיזיותרפיסטים, אנשי משק ומנהלה ועוד. השירות של מרביתם ניתן שבעה ימים בשבוע, ובכל שעות היממה. בשעות הלילה פועל במקום צוות כוננות, שנועד להעניק מענה מיידי על כל צורך שלא יצוץ. יש לציין כי המקום מיועד גם לדוברי רוסית, שעה שחלק ניכר מהצוות מתקשר גם באמצעות שפה זו.

על מנת להתקבל כדייר מן המניין ב.ג.ג בית חם, נדרש להמציא אישורים רפואיים וסיעודיים רלוונטיים. כמו כן, הקבלה מותנית בהימצאות מקום פנוי במוסד. הפנייה אליו נעשית באופן ישיר, או לחילופין באמצעות העמותה המפעילה.

כתובת המקום: רחוב רחל אמנו 5, באר שבע.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר