דף הבית » דיור מוגן בכפר סבא

דיור מוגן בכפר סבא

אזור השרון בכלל, וכפר סבא בפרט, ידועים באיכות החיים הגבוהה שלהם. בשנים האחרונות, עם העלייה באיכות ובתוחלת החיים, עולה הדרישה לרמת מגורים גבוהה גם (או אפילו בעיקר) בגיל הזהב. יש רבים באוכלוסייה המבוגרת שיכולים ליהנות מתנאים אלו בביתם שלהם, בעוד אחרים מחפשים אחר סביבה תומכת ומוגנת, שתספק להם גם שירותים נדרשים במידת הצורך. מבחינה מעשית, מוסדות דיור מוגן בכפר סבא הם שמציעים את הפתרונות האלה.

בכפר סבא פועלים כיום כמה מוסדות דיור מוגן, ביניהם יש לבחור לאחר שמקבלים את ההחלטה הראשונית לעבור למוסד לדיור מוגן. ברמה הכללית, מוסדות מהסוג הזה מתאימים לבני גיל הזהב שרמת התפקוד שלהם גבוהה בהשוואה לאחרים בני גילם. אלא שבין המוסדות השונים יש הבדלים ברמת תנאי המגורים, השירותים המוצעים, הצוות המקצועי, הסביבה החברתית ועוד. 

מכאן שמומלץ לסקור יותר ממוסד דיור מוגן אחד טרם קבלת ההחלטה, ולקבל אותה רק לאחר שמבקרים בצורה ישירה בכמה מוסדות לפחות. במעמד זה מומלץ לשוחח עם הצוות המקצועי ועם הדיירים המתגוררים במקום, לראות מה כולל ההסכם, מהי עלות המגורים ואילו מסלולי תשלום ואפשרויות מימון קיימות, אם בכלל.

הרשימה הבאה, הכוללת את מוסדות הדיור המוגן הפועלים כיום בכפר סבא ואת הכתובות המדויקות שלהם, יכולה להיות יופי של נקודת התחלה לביצוע הבדיקות הנדרשות עד לקבלת ההחלטה הסופית.

שם הבית כתובת
בית בכפר הדרים בן יהודה 77 כפר סבא
בית בכפר כפר סבא בן יהודה 71 כפר סבא
מגדלי הים התיכון כפר סבא אנצ'ו סירני 58 כפר סבא
בית גיל פז  גבורות 1 א' כפר סבא
ורה סלומונס נתיב האבות 1 כפר סבא

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר