דף הבית » בית אבות בפתח תקווה

בית אבות בפתח תקווה

זה לא סוד שגוף האדם משתנה רבות במהלך השנים, כאשר לקראת גיל הזהב ובמהלכו חלה ירידה עד לחוסר תפקוד עצמאי בצורה משביעת רצון. זהו גם השלב בו מתחילים לחשוב בצורה רצינית על שינוי מסגרת מגורים של האדם המבוגר, כאשר בית אבות הוא אחת הבחירות המובנות מאליהן. בכל עיר גדולה בישראל, ובכלל זה בפתח תקווה, תמצאו מגוון רחב של בתי אבות ומוסדות אחרים לבני גיל הזהב. אבל איך בדיוק בוחרים ביניהם?

בחירת בית אבות בפתח תקווה חייבת להיות מושכלת ולהתבצע לאחר שמכניסים משתנים שונים לתוך המשוואה, ורצוי גם לאחר שמבקרים בכמה בתי אבות לפחות בצורה ישירה.

קודם כול חשוב לראות מהי ההתאמה הפוטנציאלית של בית האבות לצרכי האדם המבוגר, בדיקה שיכולה להתבסס על המאפיינים של כל אחד מהם: רמת התפקוד ומצבו הבריאותי של הקשיש מצד אחד, ורשימת השירותים, התשתיות והצוות המקצועי של בית האבות מהצד השני. ככל שההתאמה יותר מלאה, כך גדלים הסיכויים שבית האבות יוכיח את עצמו כפתרון מגורים אידיאלי עבור האדם המבוגר.

הכנו עבורכם רשימה מעודכנת של בתי האבות של פתח תקווה, כולל כתובות של כל אחד מהם. אנחנו ממליצים לכם להשקיע את הזמן והמאמצים בסקירת האופציות השונות. כמובן שתוכלו לקבל מאיתנו ייעוץ בנושא זה, כמו בשלל נושאים אחרים הנוגעים לגיל הזהב, ללא תשלום.

שם הבית    כתובת
ארבל    אלחנן 4 פתח תקווה
בית הורים הדקל    נצח ישראל 15 פתח תקווה
גיל עוז    אמסטרדם 1 פתח תקווה
רום גני זהב    עין גדי 34 פתח תקווה
נאות גיל רם    פינסקר 68 פתח תקווה
נווה שלו    הרב אלקלעי 5 פתח תקווה
גבעת השלושה    ארלוזורוב 35 פתח תקווה
בית אבות ליאון רקנאטי    איינשטיין 23 פתח תקווה
נוף המושבה    פינסקר 6 פתח תקווה
נוה רעיה    כנסת ישראל 23 פתח תקווה

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר