דף הבית » בית אבות בבני ברק

בית אבות בבני ברק

אם הגעתם לכאן, סימן שאתם או אדם הקרוב לכם נמצאים לקראת או במהלך הכניסה לגיל הזהב. בשלב זה, כאשר אתם מבררים אחר הזכויות המתאימות, עולה תמיד שאלת המגורים. בנושא זה, לא קשה למצוא תשובה חד משמעית, כאשר אחת הברירות הנפוצות ביותר היא למצוא בית אבות המתאים כמו כפפה ליד לצרכים ולרצונות של האדם המבוגר. בחירה זו אינה מובנת מאליה על רקע העובדה שבעיר גדולה כמו בני ברק יש כמה וכמה מוסדות לגיל הזהב.

ההתאמה של בית אבות בבני ברק לדייר שעתיד להתגורר בו חייבת להיות לא פחות ממושלמת. סוגיה מהותית היא מאפייני אוכלוסיית הדיירים של בית האבות, כאשר בדרך כלל האבחנה נעשית על פי רמת התפקוד של האדם המבוגר – שמגדירה את השירותים שהוא זקוק להם ואת הצוות שעתיד לסייע לו. יש הבדל מהותי כבר ברמת ההגדרה בין בתי אבות סיעודיים, בתי אבות לתשושי נפש או גוף או בתי אבות המיועדים לקשישים בני גיל הזהב, שרמת התפקוד שלהם מעט גבוהה יותר.

ברמה הכללית, רצוי לבחון פרמטרים מגוונים בבית האבות בדרך לקבלת ההחלטה: כך למשל יש לסקור את תנאי המגורים, השירותים המוצעים, הצוות המקצועי, הפעילויות בשעות הפנאי ועוד. לאחר שמבצעים סלקציה ראשונית על פרמטרים דוגמת אלו, רצוי להתרשם מבית האבות הפוטנציאלי בצורה ישירה באמצעות ביקור במקום.

בתי אבות בבני ברק
שם הבית    כתובת
עטרת אבות    עזרא 11 בני ברק
בית הורים ביחד    ז'בוטינסקי 94 בני ברק
גני מרגוע    הרב קוק 31 בני ברק
בית שלום ויז'ניץ    דמשק אליעזר 12 בני ברק

 

בית אבות סיעודי בבני ברק
שם הבית כתובת
עטרת רימונים    אהרונוביץ' 10 בני ברק
עטרת אבות    עזרא 11 בני ברק
שלמה המלך    שלמה המלך 27 בני ברק
מרכז סיעודי וותיקים    רחוב עמרם גאון 2 בני ברק
בית שלום ויז'ניץ    דמשק אליעזר 12 בני ברק

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר