דף הבית » בית אבות מונטיפיורי – פתח תקווה

בית אבות מונטיפיורי – פתח תקווה

בית אבות מונטיפיורי – פתח תקווהבית האבות מונטיפיורי נחשב לאחד הותיקים ביותר בפתח תקווה. הוא הוקם ב-1935, ומופעל עד עצם היום הזה על ידי עמותה פרטית. פעילותו נעשית בפיקוח וברישיון מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה, 24 שעות ביממה ובכל אחד מימות השבוע. ברמה הכללית, מיועד בית האבות מונטיפיורי לקשישים תשושים, 75 במספר, ולא לקשישים סיעודיים או הסובלים ממחלות כרוניות או מחלות נפש. כל אחד מהדיירים המתקבלים למקום זוכה לשורה רחבה של שירותים וטיפולים.

מבחינה רפואית, עומדת לרשות הדיירים מרפאה, בה נערכים טיפולים מונעים, בדיקות ואבחונים, הן במסגרות רפואיות גריאטריות כלליות והן בתחומים ספציפיים (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וכו'). הקשישים זוכים לטיפול אישי צמוד, סיוע סוציאלי, ייעוץ שיקומי וכן שירותי עזרה ביתית.

סל השירותים של דיירי בית מונטיפיורי מונה גם ארוחות הניתנות מספר פעמים ביום, וכן שירותי כביסה (בתשלום נוסף). המקום כולל גם בית כנסת, מועדון, ספרייה ומספרה, ומציע לדייריו, גם הרצאות, חוגים, טיולים ועוד. החדרים מותאמים לצרכיו של הקשיש, וכוללים גם שירותי קריאת מצוקה, המופעלים על ידו בשעת חירום.

צוות המקום מורכב, בין השאר, מרופאים כלליים או פנימיים, אחים ואחים, מטפלים סיעודיים, מרפאים בעיסוק, עובדי משק, פיזיותרפיסטים ועוד. באופן שוטף, פועלים במקום מתנדבים, המעניקים סיוע נעים וחברה נעימה לקשישים.

יש להדגיש כי המקום מיועד, בעיקרו, לאוכלוסייה הדתית. השפות העיקריות המדוברות בו הן עברית, הונגרית ואידיש.

כתובת המקום: רחוב מונטיפיורי 34, פתח תקווה


הצג מפה גדולה יותר

לקריאה נוספת: בתי אבות בפתח תקווה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר