דף הבית » בית אבות עירוני רמת גן

בית אבות עירוני רמת גן

בית אבות עירוני רמת גןבית האבות העירוני ברמת גן, הממוקם במרכזה של העיר (סמוך לגן המלך דויד), נחשב למוסד מרכזי עבור בני גיל הזהב המתגוררים באזור זה. היתרון הראשון שלו נוגע למיקום, שעה שהוא סמוך לחנויות, בתי קפה וכן לתחנות תחבורה ציבורית. המקום מופעל על ידי החברה העירונית של רמת גן, ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות. הוא מיועד לקשישים סיעודיים וכן לקשישים עצמיים, כאשר סל השירותים לקשיש נקבע בהתאם לרמת התפקוד שלו.

דיירי בית האבות העירוני ברמת גן נמצאים תחת טיפול והשגחה רפואיים, הניתנים בכל שעות היממה. אלה כוללים טיפולים מונעים, אבחונים, טיפולים תרופתיים וכן הלאה. במקום מופעלת תכנית של ריפוי בעיסוק, באמצעותה הקשישים שומרים על בריאותם ומעבירים את זמנם גם יחד.

אפשרויות הדיור בבית האבות העירוני ברמת גן כוללות חדרים ליחיד, לזוג וכן דירה בת שני חדרים. במסגרת השירות, זכאים הדיירים לחמש ארוחות מלאות, הניתנות מדי יום ביומו. המזון כשר ומוכן על ידי שף הפועל במקום.

השהות במקום כוללת גם שירותי כביסה וניקיון. כמו כן, באפשרותם של הדיירים להתחבר למרכזיית הטלפונים של המקום ולטלוויזיה בכבלים (בתשלום נוסף). כל חדר כולל גם לחצן מצוקה.

דגש רב במוסד סיעודי זה ניתן לשיפור חיי הפנאי של הקשיש. במסגרת זו, משתתפים הדיירים בשיעורי התעמלות, פיזיותרפיה, חוגי אומנות ועבודת יד, משחקים, חוגי קריאה, טיולים רגליים ועוד. מפעם לפעם, נערכות במקום הרצאות ומסיבות. לרשות הדיירים עומד בית כנסת, שירותי מספרה, מניקור ופדיקור וכן ספרייה.

צוות המקום מורכב, בין השאר, מרופאים, אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים וכן הלאה, כולם מנוסים בעבודה עם האוכלוסייה הגריאטרית. חלק ניכר בכוח האדם פועל בכל שעות היממה, באמצעות צוות כוננות מיוחד.

כתובת המקום: שדרות הילד 10, רמת גן

הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר