דף הבית » והדרת פני זקן – בני ברק

והדרת פני זקן – בני ברק

והדרת פני זקן – בני ברקהמוסד הגריאטרי "והדרת פני זקן", הממוקם בבני ברק, נחשב לאחד החמים והמפוארים ביותר עבור בני גיל הזהב. הוא נועד לקלוט אל תחומיו כ-150 דיירים, המפוזרים בין ארבעת המחלקות במקום: שלוש מחלקות סיעודית (בנות כ-30 קשישים כל אחת), וכן מחלקה לתשושי נפש.

המקום מציע עבור דייריו שורה של טיפולים ושירותים. בפן הרפואי, זוכים הם לבדיקות רפואיות, טיפולים מונעים, אבחונים וכן טיפולים בתחומים פרה-רפואיים שונים, דוגמת פיזיותרפיה. הקשישים נמצאים תחת השגחתם האישית של מטפלים סיעודיים, המסייעים להם להתנהל בצורה הפשוטה ביותר. כמו כן, מקבלים הם סיוע סוציאלי.

המוסד הסיעודי "והדרת פני זקן" מקיים עבור דייריו שורה של פעילויות לשעות הפנאי. כך, נפתחים עבור הדיירים חוגים בתחומי היצירה השונים (ציור, פיסול, אפייה), שיעורי התעמלות, מסיבות, הרצאות בתחומי עניין מגוונים ועוד. לרשות הדיירים עומדים שירותי דואר וכביסה, בנק, ספריה, קפיטריה, בית כנסת בו נערכות תפילות באופן תדיר ועוד.

חדרי המקום, המיועדים בעיקרם לשני דיירים (קיימים גם חדרים לדייר בודד), כוללים את כל מה שזקוק לו הקשיש בשלב זה של חייו: שירותים פרטיים, טלוויזיה, מרפסת וכן הלאה. במסגרת השירות, זכאים הדיירים לחמש ארוחות חמות מדי יום. תפריטן של אלה נקבע על ידי דיאטנית מוסמכת, והוא מותאם לצרכים התזונתיים של הקשישים.

צוות המקום מורכב משורה ארוכה של בעלי מקצוע המנוסים בעבודה עם האוכלוסייה הגריאטרית. ביניהם, ניתן למנות רופאים גריאטריים וכלליים, אחיות, מטפלים סיעודיים, מרפאים בעיסוק, אנשי משק ומנהלה, וכן הלאה.

המוסד הסיעודי "והדרת פני זקן" פועל ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות. עיקר האוכלוסייה של מוסד סיעודי זה מקיימת אורח חיים דתי.

כתובת המקום: רחוב מחזיקי הדת 4, בני ברק


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר