דף הבית » נווה רעיה – פתח תקווה

נווה רעיה – פתח תקווה

נווה רעיה – פתח תקווהבית החולים הגריאטרי נווה רעיה ממוקם במרכזה של פתח תקווה. המקום נוסד ב-1997, והוא נחשב לאחד המוסדות הסיעודיים המובילים באזור המרכז. כך, לראייה, זכייתו בפרס גליקמן עבור טיפול בקשיש בשנת 2004. נווה רעיה מיועד לכ- 100 קשישים, המשתכנים באחת משתי המחלקות העיקריות הפועלות בו: מחלקה סיעודית, ומחלקת תשושי הנפש או חולי אלצהיימר.

שיטות הטיפול של המוסד הסיעודי נווה רעיה נחשבות למובילות, וכוללות טיפולים מסורתיים וחדשניים כאחד. כך, למשל, בדיקות ואבחונים רפואיים של רופאים גריאטריים מן המניין נעשים יחד עם טיפול באמצעות צמחי מרפא ומוצרי דבורים.

מחלקת הפיזיותרפיה במקום נחשבת לאחת המתקדמות מסוגן, וכוללת ציוד רפואי חדיש וצוות פיזיותרפיסטים מומחים. דגש רב במוסד זה ניתן גם על תזונתם של הדיירים, שעה שהתפריט נקבע על ידי דיאטנית מוסמכת. התפריט היומי, המורכב מחמש ארוחות ביום, מכיל את כל הרכיבים החיוניים לקשיש, כמו גם תוספי מזון.

מסגרת מרכזית במקום היא ריפוי בעיסוק, בה לוקחים חלק מרבית הדיירים. בין הפעילויות, בהקשר הזה, יש לציין את תחומי האומנות השונים, לרבות ציור, פיסול וריקוד (תכנית המותאמת לחולי אלצהיימר). בימים הולדת ובמועדים מיוחדים נערכות מסיבות בהשתתפות כל הדיירים, כשהפן הטכנולוגי מבוטא באמצעות חדר המחשבים הנמצא במקום.

החדרים במקום מאובזרים ומטופחים, וכוללים, בין השאר, מיטות חשמליות, מיזוג אוויר ומרפסות רחבות ידיים. לרשות הדיירים עומדים שטחים ציבוריים רחבים, חדר אוכל ושלל אמצעי תעסוקה. יחד עם אלה, זוכים דיירי המקום לטיפול אישי של צוות המטפלים, וכן לשירות סוציאלי.

צוות נווה רעיה כולל, בין השאר, רופאים גריאטריים ופנימיים, אחיות, מטפלים סיעודיים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, דיאטנית, אנשי משק- והרשימה עוד ארוכה.

כתובת המקום: רחוב כנסת ישראל 23, פתח תקווה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר