דף הבית » בית אבות סנט פרנסיס – נצרת

בית אבות סנט פרנסיס – נצרת

בית אבות סנט פרנסיס בית האבות סנט פרנסיס, הממוקם בנצרת, נחשב לאחד המוסדות הגריאטריים המובילים לקשישי המגזר הערבי. הוא פועל בעיר כבר משנת 1970, מנוהל על ידי עמותה פרטית, וכן מחזיק ברישיון פעילות מלא מטעם משרד הרווחה ומשרד הבריאות. המקום גם עומד תחת פיקוחם של אלה בכל עת.

בית אבות זה מיועד לקשישים עצמאיים ותשושים, בעלי רמות תפקוד גבוהות באופן יחסי. תפקוד אחר שלו הוא בתור בית חולים לחולים כרוניים/גריאטריים. מסכת השירותים שהוא מעניק, נקבעת על פי המחלקה בה ממוקם הקשיש, ומותאמת לצרכים שלו באופן אישי. עם זאת, בכל המקרים ניתן דגש על הענקת יחס חם ואישי של קשישים – אוכלוסיית הדיירים הקטנה של המוסד (כ-60) מאפשרת זאת.

בית האבות סנט פרנסיס בנצרת נועד, אם כן, להעניק סל שירותים מלא לקשישים. מבחינה רפואית, צרכיהם של הדיירים מוצאים מענה בדמותם של אבחונים רפואיים, טיפולים מונעים וביקורות תקופתיות. המקום גם מעניק טיפולי פיזיותרפיה לדיירים, וזאת על ידי גורמים מקצועיים בתחום.

הפן הסיעודי של צרכי הדיירים מקבל מענה אודות למחלקה הסיעודית הקיימת בו. אנשיה, אחיות ומטפלים אישיים, מסייעים לקשישים להתנהל לאורך היום והלילה, וכן מעניקים את העזרה החיונית בביצוע פעולות ספציפיות שונות. גם ההיבט הסוציאלי של חיי הקשישים לא נזנח, שעה שעובדים מקצועיים בתחום מסייעים להם לקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק, וכן נמצאים בקשר הדוק עם בני משפחותיהם.

בנוסף על אלה, לא ניתן שלא להתייחס לכל אותן מסגרות טיפול שגרתיות מעט פחות, אשר קשישי סנט פרנסיס לוקחים בהן חלק. בין השאר, מדובר כאן על ריפוי בעיסוק, או אפילו מסגרות ספורט טיפוליות.

הדיירים מוצאים את מקומם בחדרים מרווחים, הכוללים את האבזור לו הם זקוקים. במשך כל שהותם, הם זכאים לארוחות חמות, אשר מותאמות לתפריט התזונתי המאפיין את בני גיל הזהב. במסגרת השירות, יכולים הקשישים גם להיעזר בשירות ההסעות של המקום, שנועד ללוות אותם לסידורים שונים בסביבה הקרובה.

על מנת להפוך את חיי הקשישים לעשירים ככל האפשר, מציע המקום מספר מסגרות. בין השאר, במקום מופעלת ספריה, בה יכולים הקשישים להשאיל ספרים, בשפות העברית והערבית כאחד. בנוסף על כך, באופן תדיר נערכות הרצאות בנושאים שונים הנוגעים לחיי הקשישים, וכן באפשרותם להירשם לחוגים מגוונים.

צוות המקום כולל בתוכו אנשי מקצוע, המנוסים כולם בעבודה עם האוכלוסיה הגריאטרית. אלה כוללים, בין השאר, רופאים, אחים ואחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, מדריכי חוגים וכן הלאה. השירות ניתן בכל ימות השבוע, כאשר בשעות הלילה פועל במקום צוות כוננות מיוחד.

הפנייה למקום נעשית באופן ישיר, או לחילופין דרך משרד הבריאות. הקבלה נעשית על בסיס מקום פנוי, ומצריכה מהקשיש הנפקה של דו"חות רפואיים וסוציאליים גם יחד.

כתובת המקום: רחוב פאולוס השישי, נצרת.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר