דף הבית » בית אבות שבת אחים – מגדל

בית אבות שבת אחים – מגדל

בית אבות שבת אחיםבית האבות שבת אחים הוקם כבר בשנת 1968. היו אלה חברי עמותת "וחי אחיך עימך בישראל", אשר שמו להם למטרה לסייע ליישוב היהודי בישראל. מאז, מנוהל מוסד זה על ידי חברי העמותה וקרוביהם, וזאת תחת פיקוח ורישיון מלא של משרד הרווחה.

אוכלוסיית הדיירים של בית האבות שבת אחים מורכבת מקשישים עצמאיים ותשושים, שלושים במספר, המאופיינים ברמות תפקוד גבוהות באופן יחסי. ההשתכנות שלהם נעשית בחדרים המותאמים ליחידים או לזוגות/שותפים. אלה מציעים לדיירים רמת חיים גבוהה, וכוללים, בין השאר, שירותים ומקלחת פרטיים, מטבחון (ובו מקרר וקומקום), מרפסת, מערכת מיזוג אוויר, פינת טלוויזיה, תשתית אינטרנט, קו טלפון, כספת אישית ועוד. לביטחונם של הקשישים, כוללים החדרים גם לחצני מצוקה לשעת חירום.

במסגרת שהותם של הקשישים במוסד גריאטרי זה, הם זכאים למספר ארוחות חמות מדי יום. אלה ניתנות בחדר האוכל, המשקיף לנופיה של הכינרת, בפיקוחו של השף ארז עמוס. בנוסף על כך, גם דיאטנית מוסמכת פועלת במקום, והיא אחראית על כך שהארוחות יתאימו בהרכבן לצרכים התזונתיים המאפיינים את בני גיל הזהב. מבחינה הלכתית, המטבח נמצא תחת השגחתו של רב מוסמך.

סל השירותים של בית האבות שבת אחים נחשב לרחב בכל קנה מידה. הדיירים זכאים לטיפול רפואי בסיסי, הכולל בתוכו אבחונים, ביקורות תקופתיות וטיפולים מונעים. מקום של כבוד תופסים גם טיפולי הרפואה המשלימה, לרבות שיאצו, רפלקסולוגיה, רפואה סינית ועוד.

קשישים הזקוקים לסיוע בהתנהלות לאורך היום, מקבלים אותו מצוות המטפלים האישיים אשר פועל במקום. היבט אחר של חיי הקשישים הזוכה למענה על ידי צוות המקום הוא זה הסוציאלי, שעה שעובדים מוסמכים בתחום מסייעים לקשישים לקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק, בין השאר בעזרת התנהלות נכונה אל מול המוסדות הרלוונטיים בשלב זה של חייהם.

מבחינה חברתית, עומדים לרשות הקשישים מועדונים, בהם נערכים חוגים מסוגים שונים (ברידג', תנ"ך, מוזיקה ועוד), כמו גם עמדות מחשב ואינטרנט. בספריה, הפועלת במקום, הם יכולים להחליף כותרים מכל סוג. יש לציין גם את סמיכותו של בית האבות, בו דיירים מסורתיים רבים, לבית הכנסת של מגדל.

בכל ערב, נערכת בבית האבות שבת אחים פעילות חברתית מסוג אחר. בין השאר, אפשר למנות ערבי שירה בציבור, משחקי בינגו, הקרנות סרטים, הרצאות, מופעי נגינה ועוד. במהלך סוף השבוע, משתתפים הדיירים באפיית חלות, מדליקים את נרות השבת ומשוחחים על פרשת השבוע.

קשישים המעוניינים בכך, אגב, יכולים גם לעבור טיפולי יופי מסוגים שונים, ובכלל זה פדיקור, מניקור או עיצוב השיער.

יתרון מרכזי נוסף של בית האבות שבת אחים הוא מיקומו: במושבה מגדל, אל מול חופיה המרהיבים של הכינרת. הדבר מבטיח, מעבר לנוף יפה, גם שקט ושלווה לדיירים, שבוודאי זקוקים לכך בתקופה זו של חייהם.

הפנייה למקום נעשית באופן ישיר, ומצריכה הנפקה של מסמכים רפואיים וסיעודיים רלוונטיים.

כתובת המקום: ת.ד 51, מגדל.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר