דף הבית » בית אבות סיעודי בית אלמוג – קיבוץ גבעת ברנר

בית אבות סיעודי בית אלמוג – קיבוץ גבעת ברנר

בית אבות סיעודי בית אלמוגבית האבות אלמוג הוקם ב-1993, ומאז ועד היום הוא שוכן לו בפינת החמד אשר במרכזו של קיבוץ גבעת ברנר, אחד המקומות המיוחדים ביותר על מפת ישראל. הוא מופעל על ידי התנועה הקיבוצית, אשר הקימה את מרבית הקיבוצים בישראל וכן עוסקת במתן פתרונות מגוונים לקשישים אשר מתגוררים בהם.

אוכלוסיית היעד של בית האבות הסיעודי בית אלמוג היא קשישים סיעודיים, המתקשים לתפקד בכוחות עצמם. המחלקה המרכזית במקום, היא המחלקה הסיעודית, מונה 27 דיירים. אלה זוכים, בראש ובראשונה, לסיוע סיעודי מהמעלה הראשונה. צוות המטפלים הפועל במקום מסייע לקשישים לבצע את מטלות היום יום השונות, וכן מהווה עבורם אוזן קשבת וחברה נעימה.

דגש רב בבית האבות הסיעודי בית אלמוג ניתן למצבם הרפואי של דייריו. כל אחד מדיירי המקום זוכה למעקב רפואי רחב, וכן לשירותים משלימים: לרבות טיפולים מונעים, אבחונים, טיפולי שיניים וכן הלאה. במסגרת השירות, מקבלים הדיירים גם שירות סוציאלי הניתן על ידי אנשי מקצוע בתחום, כמו גם טיפולים פרה רפואיים (דוגמת פיזיותרפיה). הדיירים אף פעילים במסגרת של ריפוי בעיסוק, בה תורמים לקהילה גם יחד.

בבית אלמוג ניתן להשתכן הן לתקופות ארוכות והן לתקופות קצרות מועד (במסגרת טיפולי השהייה, למשל). הדיירים מוצאים את מקומם בחדרים מאובזרים ומרווחים, אשר מעניקים מענה לצרכים הרבים של גיל הזהב. החדרים כוללים מנגנון קריאת מצוקה, אשר מאפשר להזעיק את הצוות המקצועי של המקום במידת הצורך.

מפעם לפעם, נערכים במקום הרצאות וימי עיון הנוגעים לשגרת חייהם של הקשישים. בין השאר, פועלת במקום מספרה, בה ניתנים לקשישים טיפולי יופי והתחדשות מכל סוג. כמו כן, לרשותם עומדת חצר מרווחת וירוקה, המאפשרת לנצל גם את השקט והפסטורליה המאפיינים את קיבוץ גבעת ברנר.

חשוב להדגיש כי מיקומו של בית האבות בית אלמוג בלב ליבו של קיבוץ ברנר מאפשר לדייריו גם ליהנות ממכלול השירותים הניתן לאנשי הקיבוץ. בין השירותים הללו, ניתן למנות הסעות של נהג הבית, ארוחות חמות הניתנות ממטבחו של הקיבוץ וכן ניקיון ואחזקה של החדרים, גם כן באמצעותם של אנשי גבעת ברנר.

מעבר לבעלי המקצוע שהוזכרו, הרי שמסכת בעלי המקצוע הפועלים במקום כוללת גם אחים ואחיות, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיים, מרפאים בעיסוק, אנשי משק וכן הלאה. אלה זמינים עבור הדיירים שבעה ימים בשבוע, ובכל שעות היממה. המקום פועל ברישיון מלא של משרד הבריאות, ונמצא תחת פיקוחו בכל עת.

כתובת המקום: קיבוץ גבעת ברנר.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר