דף הבית » בית אבות שלווה – גבעתיים

בית אבות שלווה – גבעתיים

בית אבות שלווה - גבעתייםבשנת 1934, עוד לפני שקמה לה מדינת ישראל, נוסד לו בית האבות שלווה, בעיר שלימים תיקרא "גבעתיים". כיום, נחשב בית אבות זה למוסד גריאטרי מוביל באזור המרכז, הממוקם באזור שקט וירוק. בית האבות שלווה נועד להעניק מענה מלא לאוכלוסיית קשישי גבעתיים והערים הסמוכות.

הוא מיועד לקלוט כ- 170 קשישים, אשר מוצאים את מקומם באחת המחלקות הקיימות במקום: במחלקה הסיעודית ישנן 48 מיטות לקשישים, בעוד שבמחלקת העצמאיים והתשושים, הגדולה יותר, כ-130 קשישים.

אל בית האבות שלווה ניתן להגיע הן במסגרת של אשפוז ארוך טווח והן למועדים קצרים יותר (במסגרת "נופשונים"), אופציה האידיאלית לקשישים אשר נמצאים בהליכי שיקום ממחלה. הדיור נעשה בחדרים מרווחים ומאובזרים היטב, הכוללים מערכות חימום וקירור וכן מנגנון לקריאת מצוקה, המופעל על ידי הקשיש בשעת חירום.

בבית האבות שלווה ניתנים לקשישים טיפולים רבים מכל הסוגים. בפן הרפואי, מופעלת עבורם מסגרת רחבה ומתקדמת של טיפולים גריאטריים, לרבות אבחונים, בדיקות תקופתיות ועוד. הקשישים אשר נמצאים במחלקה הסיעודית נמצאים תחת השגחה רבתי של צוות המטפלים במקום, המסייעים להם להתנהל באופן מיטבי לאורך היום. כמו כן, הקשישים פעילים במסגרת של ריפוי בעיסוק, וזוכים לסיוע סוציאלי וייעוץ בנושאים שיקומיים שונים.

דגש רב בבית האבות שלווה ניתן גם לרווחתם של הקשישים, וזאת בצורה של פעילויות מגוונות הניתנות בשעות הפנאי שלהם. בין הפעילויות הללו, ניתן למנות שיעורי התעמלות, חוגים והרצאות המועברים באופן תדיר, תפילות בבית כנסת מדי בוקר ובמועדי ישראל וכן שירותי טיפוח שונים, לרבות מספרה, מניקור או פדיקור.

צוות בית אבות זה מורכב מבעלי מקצוע רבים, אשר אמונים על סיוע לאוכלוסיה המבוגרת. ביניהם, אפשר להזכיר את הרופא הכללי, האחים והאחיות, המטפלים הסיעודיים, מדריכי הפיזיותרפיה- והרשימה עוד ארוכה. המענה עבור הקשיש ניתן בשעות היום, וכן בשעות הלילה בעזרתו של צוות כוננות מיוחד. יש לציין כי השירותים לקשישים ניתנים על ידי הצוות הרפואי במגוון שפות, ביניהן עברית, רוסית, יידיש וכיוצא בזה.

המקום מופעל על ידי עמותה פרטית, והוא נמצא בפיקוח וברישיון מלא של משרד הבריאות ומשרד הרווחה.

כתובת המקום: מצולות ים 1, גבעתיים


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר