דף הבית » בית אבות נאות מרגוע – רמלה

בית אבות נאות מרגוע – רמלה

בית אבות נאות מרגוע רמלהבית האבות נאות מרגוע ממוקם ברמלה, והוא נחשב למוסד גריאטרי חדש באופן יחסי. הוא הוקם על ידי עמותה פרטית, ומחזיק ברישיון מלא מטעמו של משרד הבריאות. משרד זה, כמו גם לשכת הבריאות שבעיר, אחראיים גם על הפיקוח על המוסד.

ברמה הכללית, מדובר במוסד גריאטרי שנועד להוות בית חם לכ-60 קשישים. המחלקה העיקרית הפועלת בו היא מחלקת הגריאטרה הסיעודית. זו נועדה להעניק סיוע נרחב לקשישים, המאופיינים ברמות תפקוד נמוכות באופן יחסי.

צוות המטפלים של המקום מסייע להם בביצוע פעולות שונות, וכן מעניק להם השגחה. בנוסף על כך, מיועד המקום גם לתשושי נפש או לקשישים עצמאיים, אשר סל השירותים הניתן להם, מטבע הדברים, רחב מעט פחות.

היבט אחר המוצא מענה במוסד גריאטרי זה נוגע כבר לפן הרפואי של חיי הקשישים. מבחינה זו, הרופא הפועל במקום מבצע ביקורות, אבחונים תקופתיים וטיפולים מונעים. לכל קשיש המגיע למקום נקבעת תוכנית טיפולים אישית, ובמידת הצורך ניתנים גם טיפולי פיזיותרפיה.

במקום ניתן לקשישים גם סיוע סוציאלי, בין השאר בנוגע להתנהלותם אל מול המוסדות הרלוונטיים בשלב זה של חייהם, דוגמת הביטוח הלאומי או משרד הבריאות. העובדים הסוציאליים נמצאים גם בקשר ישיר עם משפחותיהם של הדיירים.

בבית האבות נאות מרגוע ניתן להשתכן לתקופות קצרות וארוכות כאחד. הדיור נעשה בחדרים מרווחים באופן יחסי, המותאמים ליחידים או לזוגות.

צוות המקום נחשב לרחב באופן יחסי, והוא כולל בתוכו רופאים, אחים ואחיות, מטפלים אישיים, אנשי משק ומנהלה וכן הלאה. המקום פועל 24 שעות ביממה, כשבשעות הערב ניתן המענה בדמותו של צוות הכוננות הפועל במקום.

הפנייה למוסד גריאטרי זה נעשית באופן ישיר, כאשר הקבלה מותנית בהימצאות מקום פנוי בו. יש להדגיש כי על הקשיש או משפחתו להמציא אישורים רפואיים וסיעודיים רלוונטיים, המגדירים את רמות התפקוד שלהם.

יש לציין לזכותו של בית האבות נאות מרגוע את מיקומו, המרכזי ביותר בעיר רמלה ונגיש לתחבורה ציבורית מכל סוג. מצד שני, הסביבה שלו שקטה באופן יחסית, עם פארקים שונים הנמצאים סביבו.

כתובת המקום: רחוב אצ"ל 7, רמלה.


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר