דף הבית » מוצרי ספיגה לקשישים

מוצרי ספיגה לקשישים

מוצרי ספיגה לקשישיםקשישים יכולים לצאת ולשוב להיות פעילים כשהם משתמשים במוצר הספיגה הנכון להתמודדות עם בריחת שתן. קיימים עשרות מוצרי ספיגה המסייעים להם להתמודד עם בעיות קלות, בינוניות ואף חמורות של בריחת שתן או צואה.

המוצרים כוללים חיתולים, רפידות ומכנסונים, מוצרי הגנת מיטות וכיסאות, צנתרי נדני פין, מוצרים לטיפוח העור, ומוצרי היגיינה. מאמר זה סוקר את האפשרויות הנפוצות השונות.

רפידות ובגדי מגן

אלו הם ללא ספק מוצרי הספיגה הנפוצים ביותר הזמינים. הם מגיעים במגוון נרחב של גדלים, יכולות ספיגה, סגנונות וגוונים. הנפוצים ביותר כוללים:

השבת הכבוד עם חיתולים – מוצרי התמודדות עם בריחת שתן המעניקים שלווה ומאפשרים איכות ספיגה מעולה. הם מיועדים להרחקת ומשיכת רטיבות, שומרים על עור יבש תוך נטרול רמות pH של שתן, מפחיתים התפתחות חיידקים ומונעים סיכוני זיהומים בדרכי השתן. הם זמינים בכל הגדלים ומספקים ספיגה מרבית והגנת דליפה, התאמה נוחה ובטוחה והשבת שלוות הנפש והכבוד.

פדים סופגים – הם חד פעמיים ומיועדים לנשים וגברים. רצועות דביקות מחזיקות אותם בתחתונים, והם לוכדים כמויות גדולות של שתן המורחקות מהעור. הם חוסמים אף את הריח וניתן להחליפם לאורך כל היום.

פדים תלת שכבתיים – זוהי גרסה תלת שכבתית חסכונית של פדים הניתנת לשימוש חוזר לשליטה על הסוגרים. הם מכילים יכולת ספיגה מעולה, ומספקים הגנת ספיגה מקסימאלית. הם עמידים למים וכוללים משטח חלק. הבד עשוי כותנה וניתן לכביסה במכונה.

תחתונים לאי שליטה על הסוגרים – הם נראים כמו תחתונים רגילים ומיועדים לנשים וגברים, אך כוללים רפידה עמידה דמוית כרית בד מובנית הסופגת כמויות גדולות של שתן. הם ניתנים לשימוש חוזר, רחיצים, וזמינים במגוון גוונים. ניתן לרכוש סגנונות תחתונים סופגים ליום כמו גם ללילה, אשר מיועדים להחזקת יותר שתן. הם מרחיקים את הלחות מהעור ושולטים בריח.

תחתונים חד פעמיים – זמינים בשפע סגנונות. חלקם נראים זהים וחלקם מכילים רצועות אלסטיות, אך מטרתם היא שימוש חד פעמי. חלק מהתחתונים כוללים סרטים דביקים בצדדים כך שהם ניתנים להתאמה והסרה בקלות. הם זמינים במגוון צבעים כמו גם גרסאות ליום וללילה.

סדיניות מגנות – אלו הן רפידות שטוחות חד פעמיות או לשימוש חוזר, המכילות שכבה סופגת המספקת מחסום לחות. הן מיועדות להגנה על מזרנים, כיסאות או מתקני ישיבה אחרים מפני דליפות שתן. חלקן מכילות גימורים אנטי בקטריאליים נגד פטריות, ורצועות דביקות המקבעות אותן במקום. הן זמינות במגוון יכולות ספיגה.

מגן מזרן עמיד למים למיטות אשפוז או טיפול בבית – אם מבוגר זקוק לאיטום בסיס המזרן לטיפול בבית החולים או בבית, זהו המוצר המתאים ביותר. כיסוי המזרן אוטם באופן מלא את המזרן, ועשוי ממגן ויניל הכולל רוכסן, המורכב על המזרן באופן בטוח, ומתאים אף למיטות אשפוז מתכווננות. מלבד אספקת יכולת איטום בסיסית, כיסוי המגן הוא אנטי בקטריאלי, וקל לתחזק אותו באמצעות ניגוב פשוט.

מכנסוני פלסטיק – מותאמים מעל התחתונים הרגילים ומסייעים בהגנה מפני דליפה קלה עד מתונה.

מכשירי אימון שרירי האגן – מיועדים לביצוע תרגילה קיגל, ומסייעים לחיזוק ושליטה בשרירים כשמבוגר מתרגל החזקת שתן. בעוד שאין הכרח להשתמש בהתקנים חיצוניים לביצוע התרגילים, הם מסייעים לשפר את האימונים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר